Albin 25

Hej sejlerfolk! Har nu fået tid til forårsklargøring (den helt store), men mine for- og agterruder i kahytterne har været krakkeleret i mange år, så derfor skal der laves nye, men hvad er det, man kan bruge i stedet for acryl, kan ikke huske, hvad det hedder. Så hvis I har et link til hvor man kan købe til fornuftig pris, hører jeg gerne fra Jer. Skal også bruge nye låselister til vinduerne, enten i hvid eller cromlignende, her hører jeg også gerne fra Jer. På forhånd tak
Og så lige!!!! Rigtig god sejlersæson til alle
Hej sejlerfolk! Har nu fået tid til... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen jeg kender så udmærket Langø. Dejlig havn, rigtig fiskermiljø med garn hængt til tørre og stokroser hele vejen op til købmanden.

Jeg gik i gymnasiet med den gamle slagters (Stryhn-Eriksen) søn, og noget af min familie har den næstyderste gård på Vester Oddevej. Har sejlet Fjorden tynd, først med mine bedsteforældre, som gjorde tjeneste under Peter Freuchen på Enehøje, senere i den lille 13' jolle, jeg og en kammerat byggede i ungdomsskolen.

Som sagt, vi regner med at kigge forbi i løbet af sommeren, så lad os se, om der er basis for et lille, lokalt LDS-træf.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

albino: Vi har helt klart en stående aftale :-) og skulle vi møde Torben er det helt fint.. Har været væk fra LDS de sidste par dage - men båden hev i mig :-)

www.milady.dk  - Danmarks eneste S30 hjemmeside - Vi sejler som vinden blæser

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis