køb af bærbar

hey alle
er der nogle der har efaringer med køb af en macbook
overvejer nemlig at købe en

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

hey alle er der nogle der har efaringer med køb... Vis hele indlægget
52 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
De har jo lige afholdt en, men der kommer en mere, den ruller fra den 28 Juni til den 2 Juli, og den hedder Next-Gen iPhone...
(gad vide hvad den mon omhandler, mon ikke også der er lidt iPad update til den tid... I think so)

Du kan under deres events på deres side, se den seneste event, som omhandler OS4 bla....

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Som brskrevet " 28 Juni til den 2 Juli "

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
nå ja men mente sadån fx. i bella center?

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

Skrevet af mac. gregor på 19 apr 2010 16:50
nå ja men mente sadån fx. i bella center?

Ja, lidt ala bella center... Bare lidt større og i USA
Men mkh har fat i det rigtige... Køber man en mac en gang, bliver man ved med det. Jeg har lige købt en 15" MacBook Pro, den nye, med Core i5 Det er min Mac #3 og det virker bare. Smiler

Ellers Lenovo (IBM) ThinkPad plejer at være robuste nok til at slæbe på i hverdagen
Annonce

 Her kan man se "Parallels" som mkh omtaler. Det bruger jeg tit, når jeg skal teste nogle ting i forbindelse med min uddannelse. Screenshot er fra min computer.

Som man kan se, så lige nu kører jeg Windows 95, Windows 98, Windows XP og Ubuntu Linux samtidigt. Ja og så Mac OS X oven i hatten. Smiler. Hver virtuel maskine er blot et vindue.

P.S. Jeg har forventet at billedet ville være lidt større eller at det var muligt at åbne det i fuld størrelse. Det kan man ikke.
demogog : Dejligt med nogle screenshots.. virtual desktops er dælme lækkert, dog skal man huske, windows trækker altså en del, bruger man windows 7 i en virtual boks skal man sørge for man har ram nok... bare lige en lille note..

Grunden til dit billede er at forum er lidt smadret på den front, og det lader ikke til at admins på dette forum gider ændre det så vi med Mac også kan bruge det til fulde... Gætter på du har benyttet Safari,,, (Firefox virker 10% bedere, så har man da editor, but thats it.) Eller man benytter http://picturedumper.com og så tilføjer link, så kan man se billede i fullsize
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
hey
har hørt om paralels desktop og er  vildt facineret har dog kun tænkt mig at have w. 7
men kan man også havde praralels på alm. macbook ?
 
ps.
har tænkt mig at købe min i humac har i andre forslag

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

Parallels Desktop virker til OSX; og det er hvad der er at finde på en Macbook eller hvilken anden Mac, læs på Parallels side om krav til maskine..

Ja, hold dig LANGT væk fra Humac...

Købt den direkt på Apple side

Humac er en joke, prøv se trustpilot.dk

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
kan man egentlig godt bruge ichat med ikke mac brugere sådan tænkte om man kan koble sig på msn. ?


just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

Der er yderligere 32 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis