Vandkølet Manifold ??

Til alle bådeksperterne

Efter en del tændings- og karburator-problemer med min gamle Marstal motor, er det nu lykkedes mig at få den til at køre helt perfekt igen

Nu opdagede jeg så at min manifold er død, rustet op

Har snakket med Marstal Motorfabrik, og kan sagtens få en ny, men føj, den er dyr..

Så satser på at der er nogen herinde der har noget liggende eller kendskab til hvor man kan skaffe sådan et.. Gerne brugt...

Mvh Martin
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg forstår ikke rigtigt din fremgang måde, for hvad er der ved at købe noget brugt som du ikke ved hvorlænge det holder. Når du nu har fået liv i så fin en lille motor så skal du da ofre det det koster at gører den komplet.
Og ellers må du prøve G&G eller DBA

V.h.  Håndværkeren
Hej Hr. Due,

jeg kan se du bor i Svendborg eller omegn, så hvad med at spørge Axel der bor på Thurø? Han er gammel maskinmester
og har repareret mange Marstal motorer gennem tiden. Jeg ved bare ikke om jeg kan tillade mig at skrive hans nr. her i et
forholdsvist åbent forum.
Vh Jan

JanViking

Du kan jo sende Hr. Due en Privat medelelse, se den lille kuvert ved hans navn / Avatar. Den klikker du på og kan så skrive en besked som kun Hr. Due kan se.
Sagde en Gammel Svendborg dreng

V.h.  Håndværkeren
Din gamle Marstal motor, hvilke model ( manifolden )
Fik, som nævnt andet sted på forum, en helt fin og nystøbt vandblander fra Marstal sidste sommer. Mener den kostede 2500 kroner. Sidegevinsten var, at den er helt fin med skinnende kobberrør og det hele... - Og så selvfølgelig tanken om, at det er noget der lavet til monstrummet og som bare virker.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis