symaskine der kan sy bogstaver

Hej
Jeg er lidt på udkig efter en maskine, der kan sy bogstaver. Den behøver ikke være kunne sy andet end bogstaver.
Hvilken pris ligger den slags maskiner i?

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den billigste vil nok ligge i omegnen af 10.000,00 Kr. Og skal den kun kunne lave bogstaver eller figurer er det er broderimaskine du skal have fat i, og så er det omkring de 20.000,00 Kr. vi snakker om. Og den type maskiner køber man ikke brugte, da de som regel er slidt op når de bliver billigt til salg.

V.h.  Håndværkeren
Hej
Tak for det link. Det vil jeg se nærmere på=)

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

hej
jeg har købt en ved frank toyota i odense, den var ikke så dyr.
Hej Kjeldmikkelsen
Har du et link til ham i odense?

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

Annonce

Hej Kold !

Google er din ven !
Skriv Frank Toyota, så skal du bare se

Hej Koldborg...
Ved ikke om du har fundet det du søger.. Ellers har jeg lidt at nævne på vejen.
Jeg selv er ny indenfor syning. men er blevet bidt af det. ved ikke om der er noget der hedder sy-feber, ligesom der er fiskefeber.. Det er fedt.

Min mor derimod har i mange år haft sin egen systue, med et utal af industrimaskiner. Efter lukning, gik der flere år, hvor hun ikke gad nærme sig symaskiner, da hendes holdning var, at "privat"-maskiner ikke kunne klare en pind. men efterspøgslen på rep og forandringer var mange, så hun måtte anskaffe sig en ny symaskine. Hendes erfaring er, at BERNINA symaskiner er det ubetinget bedste hun kan sy på. Og hvad angår modellen.. der er rigtig mange. Hun har en der hedder artista. og jeg har ladet mig fortælle, at den - i forhold til mange andre symaskiner der kan skrive navne eller lave mønstre, ikke har en tråd der forbinder hvert bogstav. men den kostede altså også det hvide ud af øjnene. Hun fik sin hos en lokal forhandler.
Her har jeg også købt min nybegyndermaskine og ved derfor at de lige har åbnet butik i Struer og Viborg. og at de arbejder på en hjemmeside.. Uanset om du er interesseret i at købe der, eller ej, kan du i hvert fald få gode råd, så du ender op med den rigtige maskine.. tlf-nr osv finder du på www.centrumsymaskiner.dk og hvis du vil se lidt nærmere på udvalget af modeller fra bernina, synes jeg også de har en ret god og flot hjemmeside.

håber du finder lige den maskine du mangler..
;o)

MITLIV

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis