Div. spørgsmål ang filtopsætning.

Er igang med og sætte miljøvæv/filt op i lejligheden..

Der er "nogen" steder hvor der er meget små "helligdage" så miljøvæven ikke har helt fat.. Skal det hele fjernes 100% inden maling? Eller hvor meget er normalt? Har prøvet og gå lidt igennem med en kanyle, men det vil jo tage en krig. Hvad sker der med de små bobler hvis man maler over dem? Det skal siges at de ikke kan ses med det blotte øje, kun høres hvis du stryger hånden over og virkelig leder efter dem..

Et andet spørgsmål:

Når man har sat den alm. filt op, kan man så smøre vævlim udenpå for ligesom at (fylde/gennemvædde) filten med lim så man er sikker på der ikke er helligdage?

På forhånd tak

Er igang med og sætte miljøvæv/filt op i... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Mit bildæk sidder da lidt løst ind til luften kommer i.. fuldstændig som den løse væv, før malingen kommer på...

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Igen igen, så er det ikke glasfilt.. Det er miljøvæv, altså filt med struktur i..

De "helligdage" er self et tegn på man er nybegynder.. Men væggen har fået forankringsgrunder 2 gange, og et ordenligt lag med lim inden den blev sat op, og ekstra lim hvor man kunne se det sugede meget..

Og de såkaldte helligdage er altså ikke buler, for det buler ikke ud.. Det er små steder meget mindre en 25øre hvor man kan mærke den slippe lidt..

Der er godt nok mange forskellige holdninger til dette, så er snart lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
okok, håber du får det til at virke.



Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Du skal lade dem være. jeg er sikker på det er det samme problem alle steder folk tænker pare ikke over det for mig lyder det til og være få steder og du er sikkert den eneste der ved de er der.
Hvis det ikke er til og se så lev med det.
jeg har sat filt op på hele min første sal og gjorde et kæmpe nummer ud af og slipe, spartle og gøre alt så godt som muligt men det skulle ikke undre mig at der også her er et par steder hvor det ikke lige rører.

Pinballs

Men "mkh" din teori er at malingen tager den med ind?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Okay pinnballs, det vil jeg nok gøre.. Er lidt perfektionist, og det er første gang jeg prøver det derfor lægger jeg mærke til sådan nogen ting, hehe..
Skrevet af JakobRP på 16 apr 2010 21:59
Men "mkh" din teori er at malingen tager den med ind?


Som du selv beskriver så er det kun en 25 øre der er "helligdag" så mal du bare løs, vil gerne sætte mit navn på det holder, gør det ikke, så kommer jeg gerne og laver det så det gør Mal du bare løs og vær stolt over du har opsat filt Det er ikke noget man bare lige gør
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hehe jeg tar dig på ordet

Det var da godt nok også hårdt arbejde
Skrevet af JakobRP på 16 apr 2010 22:06
Hehe jeg tar dig på ordet

Det var da godt nok også hårdt arbejde


Det gør du bare, filt arbejde er sjovt arbejde
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ja det er sjovt nok når først man lige kommer igang og får lært det Men vil da sige jeg er glad for det er overstået for denne omgang, haha. Kan endelig se en ende på hele projektet
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også