Balustre af beton

Nogen der ved hvordan man laver en form, eller kan købe en sådan til at fremstille balustre af beton?


Steiner

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror ikke at der er nogen der sådan lige ligger og sælger, men det er da ikke så svært at lave en beton afstøbning. Det er lidt ligesom man gjorde med gipsafstøbninger da vi var børn. Du skal dog nok være opmærksom på at du nok bliver nødt til at armere sådan nogle fætre hvis det skal holde til noget, og DET kan jeg godt tænke mig til kan være svært i en form. Men jeg ville måske nok prøve noget at henvende mig hos nogen der har en plastik tryk presse, og bede dem om at lave en form i plastik (hvis du er villig til at ofre lidt kontanter på sagen). Plastik er i det mindste til at løfte hvis du skal have lidt bredde på. Det er også muligt at støbe på stedet, og med plastik formen, så kan du få lavet 3-4 stykker med det samme, og støbe nogle stykker ad gangen.
du kan selv lave den i træ uden problemmer
så længe den er firkantet

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis