andre der har problemmer med opdatering af forside

andre der har problemmer med opdatering af forside
min er konstant 20-30 min bagud når jeg beder om
opdatering , og så melder den rigtig tit om fejl på siden
nede i venstre hjørne det har stået på de sidste par dage

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg måtte lave en opdatering af forsiden for et par dage siden, fordi den var omkring 10 sekunder om at blive vist. Det er aaaaalt for lang tid og skræmmer førstegangsbesøgende væk og giver straf hos Google. Nu opdaterer den kun hvert 15. minut i stedet.

Har du set knapperne/links i højre side af forummet "Ulæste indlæg" mv.? Det skulle gerne være opdateret uden forsinkelse.


Mvh. AllanE
ja den har jeg set men forstod egentlig at den viste alle tråde
men det kan da godt være man skulle bruge den istedet .
deyt bare det at når man bruger forsiden til at følge med i en hurtig ping-pong
så var det noget frustrerene at opleve at et indlæg man lige havde lavet ikke
viste sig med det samme, men først kom efter meeeeeeget lang tid,
og der med ikke kunne få den hurtige udveksling af kommentare, som egentlig
er meget sjov ind imellem, selv om det somme tider gik lidt ud over trådens oprindelige
start oplæg, men der syntes jeg selvjustitsen har fornuftig fat i folk.

så hvordan gør vi for eftertiden f.eks. i overhækken indlæg

Mvh.
Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Jeg bruger altid "aktive indlæg", og får dermed listen over, hvilke indlæg, der har været siden jeg sidst var på, og hvad der er sket siden jeg sidst opdaterede. Når jeg har læst et indlæg, går jeg igen op på denne kanp og trykker/opdaterer. Det giver lige netop den mulighed for ping-pong, som jeg synes er lidt hyggeligt.

Er der gået f.eks. et par dage, er denne liste dog nærmest uendelig lang, men det er jo kun positivt

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis