Mørtel

Hej.

Nu har jeg sørme brug for hjælp igen!!

Jeg er lidt forviret, da jeg har hentet noget strandsand som jeg vil bruge til at pudse min vægge i på badeværelset. Jeg har været i byggemarket, og når jeg spørger om hvilken slags mørtel jeg skal bruge til mit puds ,anbefaler de bakkemørtel til at blande i mit strandsand. For mig ser det ikke rigtig ud!! skal jeg  ikke bruge 6.6 % muremørtel.
Hvilken blandingsforhold vil i blande puds i ?? 1 cement 3 til 4 møtel og 4 til 5 strandsand. Håber i kan hjælpe for jeg er godt nok blevet forviret af at snakke med dem i byggemarket!!

Jeg har lige et tillægsspørgsmål, hvis man kan det!! Jeg har jo støbt gulv i badeværelset....det blev fint!!, men jeg har brugt skinner til at få det helt lige, det er blevet, som jeg gerne vil have det!! Mit spørgsmål er, der hvor skinner har siddet, kan jeg bare fylde de revner ud med med nyt beton eller er det bedre, at bruge fliselim. Jeg tænker på om det med tiden ville kunne lave revner i min gulvfliser. 
Det skal nævnes, at at jeg har lagt plastik ud over gulvet så jeg sikker en langsom udtørring af mit beton så jeg forhåbligt for en god hærdeproces og derved undgå revndannelser 
mvh
alte


<p>&#160;</p>
Hej. Nu har jeg sørme brug for hjælp igen!! Jeg... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
nej nej nej hvis du har strandsand liggende nu så kører du i trælasten og køber murcem og så har du det produkt du skal bruge. dog skal du være opmærksom på at det skal stå og køre i en blandemaskine min 20 min ellers skiller det for dig.
i hvilken forhold vil du blande murecement med strandsand??

Jeg tror faktisk, at jeg vil tænke meget over det med at flytte cesternen imd i det andet rum for det kunne godt lade sig gøre. Det vel bare, at jeg køber en overlægger som kan bære det resterende mur eller er der et problem i dey ??

Det er lidt sjov i forhold till at have overblik over et byggeprojekt, det mere man sætter sig ind i tingene, dets mere finder man da ud af hvad man ikke ved noget om....bare en tanke.

Jeg tror min badeværelse løber op i hele 5,8 m2 så den skal så ikke opfattes som en hel vådrum.
mvh
alte

<p>&#160;</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis