Fyldning af sokkelblokke, hvilke blandingsforhold

Hej
Jeg har nu fået gravet sokkel ud, til min carport med redskabsrum, jeg har støbt så der er plads til to blokke i højden (15 cm brede blokke) og en leca 10 cm i br-
Hvilket blandingsforhold skal betongen, til fyldning af sokkel blokkene have.
Jeg bruger støbemix, vil 1:6 være passende, der kommer 8 mm armeringsjern i to lag rundt.
(der bliver støbt H ankerjern, ind i soklen til stolperne)
Jeg skal have isoleret redskabsrummet i gulvet, jeg bruger 275 mm gulvflamingo, hvad er nemmest til afretning, inden pladerne lægges ud?

mvh jens
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg isolere væge og loft med 200 mm, jeg har overvejet, at undlade isoleringen i gulvet, men jeg tror ikke rigtig det bliver godt, grunden skråner så færdig gulv kommer ca 50 cm over jorden.
Mit nuværende hobbyrum, er isoleret med 100 mm i væge og loft. Gulvet er bare fortovsfliser (her er ingen sokkel, det er kun 5 cm over jorden), med en træplade, men det er været helt utrolig fodkoldt, her i vinter.

Så jeg isolere gulvet med nogle gulvflamingo plader på 275 mm, som jeg har købt for ingen penge. (125 kr for 10 m2, har været lagt ud, men aldrig været støbt på, så de er ok)

Dessuden vil jeg nok have vandbåren gulvvarme, hvis jeg ikke finder, en alternativ opvarmningsløsning.
Jeg skulle helst have min 8 gr varme konstant, og så når jeg skal arbejde der, vil jeg hæve temperaturen med en varmeblæser.(en behagelig temperatur for mig er 15 gr.)

Mvh jens
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis