Montering pris på ståltag

Hej alle vi har netop fået et tilbud på lidt over 100.000 kr for Lindab stål tag incl montering på vores hus.

Ud fra de priser jeg ser på nettet, virker det helt vildt?

Vores grundflade er 105kvm, og tag hældning på omkring 20 grader.

Nu har jeg set de der profil metal har annoncer hvor et tag med tagrender osv koster 15000,- for 150 kvm.

Til den pris jeg har fået, kommer så at jeg selv skal købe isolering og efter isolere loft efter gældende krav.

Er det helt i skoven?
26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er ca. 1000,- pr m2 for ståltag, hvilket undertag er det med ???

Personligt ville jeg ikke betale det samme for ståltag som jeg kunne få tegltag eller tagpaptag for.
Jeg så i en eller anden avis (idényt?) tilbud på nyt ståltag samt undertag for 20.000 kr.,ved ikke om det var decra/lindab eller hvad.. Prisen var for et 100kvm tag.

mvh.
Karsten Hammer Hansen
Arkitekt, cand.arch

ståltag koster max ca. 5-600,- per m2 inkl arbløn og alle materialer.... med mindre der skal laves en del arbejde på selve konstruktionen...
Annonce
Jeg er ret sikker på, at du kan få et gedigent tegltag til de penge, hvis ikke der er særlige forhold du ikke nævner.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej alle tag for jeres svar:-)

Montører vil bruge mit nuværende Skifer eterni som underta, og spær osv vil han ikke skifte. Så for mig at se er det kun at sætte lægte op og så stål tag oven på.
Vi har ingen vindskede eller lign, 2 alm skorsten er alt.

Profil metal, jeg har bestilt et tilbud fra jer, og håndværkeren har også været, men har siden intet hørt fra ham.
godt så, synes dælme også det lød helt sindsygt.

Nogen som har en ide om hvad ren monterings pris bør være ca?
Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også