Granitskærver - underlag

Jeg skal til at lægge granitskærver bag vores hos. Der kommer ikke til at være gangsti eller anden færdsel deromme - det er kun fordi der i dag blot er bar jord (med ukrudt) og det ser knap så pænt ud. Min idé går på at bruge en ganske alm. tynd presenning som underlag. Er det noget til hinder for dette? Tænker mest på, om jeg skal lave et par små huller hist og her, så regnvand kan slippe væk. Jeg kan ikke helt se, hvorfor der skal indkøbes dyr fiberdug, når der nu ikke skal være nogen form for beplantning nogen steder. Indvendinger for og imod?

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fiberdug er nu nødvendigvis ikke dyr. Jem & Fix har f.eks. noget der er til at komme til for penge.

Plastic ville jeg ikke bruge. Du risikrer, at hullerne stopper til (eller der ikke er nok) og så vil dine sten stå i vand, når der regner. Jeg tror heller ikke hele vandfladen kan drænes gennem nogle huller i plastic'en - der skal en større gennemtrængbar overflade til.
Tak for svaret. Har nu været en tur i Jem & Fix, hvor der var 1 x 15m til kr. 59.

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis