Microsoft outlook" To Spørgsmål

Mit outlook som er på engelsk starter på hver linje med et stort bogstav når jeg skriver en email. Jeg har prøvet at gå ind på tools - options - spelling - og autocorrect.
Men jeg er lidt på bar bund.

Det andet er at når jeg skal til at skrive en mailadresse ind så plejede adressen at dukke op automatisk i et blåt felt lige der hvor man skal skrive adressen.
Men siden jeg har fået ny pc og geninstalleret  outlook årgang 2002.

Hvordan får jeg adressen  til at dukke op igen når jeg begynder at skrive den?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det første kan jeg måske hjælpe med:

Du skal ind i autokorrektur og fjerne fluebenet i anden boks fra oven.
Det er der hvor man markerer, hvis man ønsker at første bogstav i her linie skal skrives med stort.

Det andet:

Microsoft Outlook "bygger", efterhånden som du sender mails til forskellige e-mail adresser, en såkaldt "nickname list".

Det vil sige, at det er noget der sker over tid. Du kan altså ikke gå ud fra, at de adresser der er i dit adressekartotek, automatisk vil blive foreslået. Du kan heller ikke vælge at det skal de.

Når du så har "opbygget" en nickname list, vil forslagene efterhånden komme frem igen.
Du kan iøvrigt slette forslagene, permanent, ved at fjerne dem med delete, efter at de er markeret blå.

Yderligere kan du ved at taste det, eller de første karakterer i en kendt e-mail adresse, derefter trykke Ctrl + K... det vil give dig enten en liste, med dem der ser sådan ud i dit adressekartotek, eller skrive det direkte ind i til-linien, hvis navnet er unikt i dit adressekartotek.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Den hedder outlook.nk2... men hvis man ikke stadig har den gamle PC, er det lidt svært at få den kopieret over

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Hej med jer.
Tak for svarene.
Jeg har ikke haft mulighed for at kopiere for min gamle bærbar afgik pludselig med døden.
Jeg kan ikke få liv i den, så derfor har jeg måtte købe en ny.
Jeg ved ikke hvad der er galt.
For jeg havde næsten lige skiftet DC bøsning og strømforsyning.

Mht. de store bogstaver så er det lykkedes....
Fejlen var at jeg troede jeg skulle rette det i min inbox når jeg åbner programmet.
Men denne gang gik jeg ind som ville jeg skrive en mail og så lykkedes det.

Jeg takker....det var rart.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis