hakker og sætter volsom ud med kold motor

min ford mondeo 1,8i zetec_e fra 96.hakker meget og sætter volsom ud går ik i stå
       mest når den er kold det slemt, men os efter den er blevet varm.har skiftet til orginal
       tændrør og tændkabler dog ikke orginale kabler.os benzinfilter er udskiftet.

       har fået at vide det nok er fugt.men det mener min far ikke det er.jeg ved ikke om det
       kan skyldes en dag jeg kørt på en smal vej der var en masse vand som jeg ikke opdaget
       i tide vandet var hel op til bunden af bilen kørt ik stærkt igemmen men det sprøjte hel op
    
       i motorrumet.har jeg tænk på om det derfor at den køre på den måde der.benzinfilter
       sider i højrer side bag i bund af bilen.om der er trængt vand in der.har ellers giet den
       noget fugtfortræger motorrum og på benzinfiltermen hjalp ikke.er der nogen som
       kan svare på det.jo den sætter os meget ud ved højer omdrejninger ved 4000 kan
 
       den ikke klare mer med varm motor

 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
lyder mest som tændingen , kontroler rotor og tænddæksel , det er den hyppigste årsag med de symtomer
har du tøret kablerne ordentligt af før du har sprøjtet med fugtfortrængende silikone , ellers hjælper det ikke
hjælper det ikke må du gå videre med fejlfindingen
Det kan være din temp.føler til motorstyringer der skaber sig.

Mvh. K.Davidsen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis