Valg af mursten

Hej Forum

Jeg skal finde nogle mursten som passer til vores gamle hus fra 1950.
Murstenene kan vist bedst beskrives som glatte røde maskinstrøgne og hårdtbrændte. Og så er de vist mindre i mål end standard.

Hvordan finder man de rigtige sten og hvor ?

Mvh
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Forum Jeg skal finde nogle mursten som passer... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
citat: "Hmm, hvordan indvirker min adresse på hvilke mursten jeg kan få ?"

Selvfølgelig kan man læse Hmm forskelligt.. men jeg læser det som om det ikke rager os hvor du bor.. Og det gør det jo heller når du siger Sjælland.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

@GOM
Jeg undskylder meget hvis det opfattes som fornærmende, men ja jeg ønsker i al sin enkelhed at optræde med en rimelig grad af anonymitet på diverse fora.
Andre vælger at optræde med oplysninger som kan føres tilbage til deres adresse, og andre igen skriver bare noget fiktivt for at få andre til at tro at de skam ikke bare er en anonym person. Vi kan også alle skrive at vi er eksperter i rumfart mm.
Denne diskution kører vist på alle fora med jævne mellemrum.

@Gertsen
Ja, huset er fra 1950 så stenene er vel fra deromkring.
Kul / oliebrændt har jeg ikke hørt om før, jeg mente bare det var det man kaldte hårdtbrændt.
Det er jo klart at det gør det mere besværligt hvis det er i Ålborg, men sandsynligheden for at evt. finde dem har på Sjælland er vel større, da huset jo ligger her. I 1950 har transporten vel været er større parameter end den er i dag.
Tak for inputtet.

Mvh
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis