HUNDEGÅRD HAVE

skal bruge råd til hvad jeg skal bruge for at lave en hundegård og hvordan jeg skal bygge,det er virkelig dyrt at købe færdiglavet så vil gerne selv bygge.

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
malet trykket træ, hønsehegn, afstivning indimellem,tag hen over, kan laves i lægter hvis du vender dem så den tykke del står op skulle det være fint. 9x9 stolper i hjørnerne, en dør ligeledes i lægter. burde ikke være så svært som at bygge et hønsehus bare større.

 Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
Skrevet af bluenose86 på 08 apr 2010 23:39
vil gerne lave det ud af jern der holder og ikke ruster
Ja det er da også muligt, men det er meget dyrt at lave på denne måde, desuden er det ikke særligt kønt at se på heller ikke særlig dyrevenligt.
Du kan lave det som foreslået, du skal bare bruge Fårehegn i stedet for Hønsetråd, det kan Hunde nemlig rive istykker. Fårehegn er en kraftigere galvaniseret tråd, og nogle 7 x7 stolper er rigeligt. Og alt efter hvilken hund du har skal hegnet være i højden. I bunden skal du have et tykt lag grus, d.v.s. mindst 30 cm. så hunden har et tørt underlag at gå på. Er det en lille hund, skal du regne med et areal på mindst 15 m2 er det en større skal der være mindst 30 m2.
Selve huset må gerne være hævet en 10 cm. over jorden og skal være tæt så Hunden kan ligge tørt og uden træk.

Men hvorfor skal hunden spærres inde i en Hundegård ?
Min løber frit omkring på hele ejendommen og den ved godt at her til går vores grund, hvad der ligger udenfor er kun til at kigge på.

V.h.  Håndværkeren

HÅNVÆRKEREN :

Grunden til at jeg vil lave hundegård med dens hus i er at den nogle gange er alene hjemme, han bider nogle gange i nogle ting så det går i stykker det er ikke det vilde men mine forældre er ikke glade for det.

har du egentlig msn eller mail, det lyder til du ved hvad du snakker om angående det med at lve selve gården, hvis du vil så kunne du lige hjælpe mig med at beskrive det nærmere
Vi kan fortsætte her Bluenose, så kan andre også få glæde af det.
Ellers prøv om du ikke kan finde et par byggeplads hegn, de er typisk 3 meter lange og 2 meter høje.

Pinballs

Ved at min fatter gravede hegnet en halv meter ned i jorden. Kræet gravede sig sku ud

 Blikkenslager ved

www.brixgaard.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også