Flishugger til traktor

Hej jeg vil bygge en flishugger til en traktor på min svendeprøve. nogen der har nogle gode råd til hvordan sådan en skal bygges eller måske endnu bedre nogle tegninger eller noget at gå ud fra..?

Mvh. Jimmy Larsen
22 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
mon ikke du lige tager munden for fuld
det er ikke noget man lige laver , og slet ikke noget at løbe en høj risiko for at dumpe til prøven for
vil du stadig kaste dig ud i opgaven , så gør op med dig selv om det er risikoen værd , så må du ind til div forhandlere og se på hvordan de forskellige der er i handelen er opbygget
jep jeg laver sådan en til svendeprøven, har tegnet det meste. men er der nogle der har noget de vil gøre opmærksom på eller nogle erfaringer de vil dele, vil jeg meget gerne høre fra folk. måske der er nogle der ved hvor man kan købe knive til sådan en..?
Skrevet af jimmyhenrylarsen på 05 apr 2010 18:22
jep jeg laver sådan en til svendeprøven, har tegnet det meste. men er der nogle der har noget de vil gøre opmærksom på eller nogle erfaringer de vil dele, vil jeg meget gerne høre fra folk. måske der er nogle der ved hvor man kan købe knive til sådan en..?

Stik "hovedet" ind i sådanne en på en maskin station. de kan også hjælpe dig med hvor du kan købe kniven.

Jacob
Måske du kan finde noget brugbart her:

http://www.tp.dk/

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Hva satan jimmy, kigger du nu også herind Til i andre, Jimmy har evner til at bygge den, men han mangler bare lidt inspiration og ide til de sidste købe ting... Hvor ved jeg det fra, jo jeg arbejder med fyren og han er kvik nok af en smed og være ;-)

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Jamen de kvikke smede er der sandelig også plads til her
men advar ham lige om at så må han også være en af dem
der er med på expert svare holdet til daglig

når vi andre stiller dumme spørgsmål

og nu hvor posen er åben,  billeder,billeder masser af billeder,
med sådan et project skal vi se billeder , massernes hysteri vil
ingen ende tage hvis der ikke kommer billeder

nå spøg til side                                            måske
men det villenu være dejligt at kunne følge forløbet

knæk og bræk

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Hehe Jimmy og jeg vil jeg måske ikke kalde experter men vi får da bygget lidt sjove ting fra tid til anden.. Han skal som skrevet til svendeprøve som han helt sikkert klare til UG. Jeg har lige overstået min svendeprøve med topkarakter.. Men det giver jo ikke det der skal til for at blive expert, nemli erfaring måske om 10 år....

Men tilbage til emnet igen

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

jeg skal nok smide billeder ind løbende (-:
Skrevet af jimmyhenrylarsen på 07 apr 2010 20:14
jeg skal nok smide billeder ind løbende (-:

Ej helst still billeder. de andre er så kondi krævende.

nu er du advaret. Mærklig humer er en del af LDS

Jacob
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis