sikring springer hele tiden

halløj derude.. sikringen til cigartænderen springer hele tiden, også selv om jeg har taget cigartænderen ud af stikkene. det lige så snart jeg drejer nøglen til tænding( uden at starte bilen) . kan man måle sig frem eller noget. Der er en anden kreds der vedr. cigartænderen såsom audio, el spejle og el-vinduer. har prøvet at tage dem fra men uden virkning.... HJÆLP. har sgu snart skilt bilen ad

 på forhånd tak......

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Hvormeget virker ikke når sikringen springer, er det kun cigartænderen?
Har du sat korekt størrelse sikring i ?
Har du prøvet at frakoble cigartænderen helt (pillet + ledningen af)? (den kunne jo være kortsluttet inden i)

se evt i instruktionsbogen hvad der mer er på den sikring...
mvh jens
har du haft fatningen til en navigation eller kaffekande nede i hullet? Kan være en kortslutning, hvor + er presset ud af leje

 

jamen jeg har taget cigartænderen helt ud af stikket, og den knalder stadig sikringen!!!

 på forhånd tak......

så er der en ledning med strøm på der er skadet , find den og få den skiftet
led først hvor ledningerne går gennen eller over en kant på karoseriet , da den sikkert er skadet der pga en skarp kant og forårsager en korsslutning
Annonce

Hej

Jeg mener du skal afmontere + ledningen fra cigartænderen, jeg er ret sikker på, det er inde i selve cigartænderen (den faste del som sidder i bilen, at der er en kortslutning)¨

Der er dog den mulighed, ar + ledningen fra sikringen til cigartænderen er skader.

mvh jens

altså jeg har taget stikket helt ud. >Og nu kører jeg til fagmand på mandag, og jeg vender tilbage og skriver om udfaldet

 på forhånd tak......

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis