Medieafspiller software

Jeg har lige skiftet radioen ud med en bærbar og vil bruge den til radio og mp3 afspiller.

Windows Medie Player er noget langsomt misk mask...

Søger man på musik i sin musikmappe kommer alt (14 gb) i en lang liste.. og det er selv om alt ligger i sine egne mapper.

Hvilke program bruger du til musik på din pc.. ?? Det må godt være let at arbejde med for damen skal også bruge det..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den går ikke Hr. Granberg øhh grandoldman. Vil du have noget som fungerer eller noget som varanen kan håndtere?

 Når det gælder komputerprogrammer, kan man ikke få noget som er idiotsikret, -dermed ikke sagt at direktøren er alternativt begavet, men at et øjebliks uopmærksomhed kan få katastrofale følger.

 Nå - men altså, hvis du har til hensigt at tilrettelægge og sortere musiksamlingen nogenlunde overskueligt, bør du nærstudere MediaMonkey.

 Hvorvidt programmet er nemt at håndtere, kan jeg ikke afgøre, men chefen (en direkte efterkommer af Hunnerkongen Attila) kan benytte programmet uden større forkundskab, når jeg har lavet de indledende øvelser.
 Programmet har alt det du søger og mere til, bl.a. blokering af funktionerne således at opstemte festdeltagere ikke kan pille ved afspille-apparaturet.
 
http://www.mediamonkey.com/information/free/

Hvis du falder for ITunes fra Apple, skal du være klar over at importerede musikfiler konsekvent bliver konverteret til AAC-formatet.


Mvh. Christian

Dem vil jeg da kigge på.. og itunes vil jeg gøre meget for at undgå.. apple bor i sin egen lille verden, og jeg kan godt lide lidt frihed.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det er ikke korrekt at alt konverteres til AAC ved brug af iTunes, må skyldes jeg mangel på viden om iTunes og herunder OSX.
Sorry to say, men pas på med den slags udtagelser, især når det tydeligt fremgår at OSX/Apple verdenen er ukendt land.

Itunes har sine fejl og mangler, men det holder hvad det lover, og man får ikke en masse overflødige indstillinger.
Det er en musik, video, podcast afspiller og det klare den til fulde

Alle program vægter forskellige ting højt, så er det inddelings systemet og mappe opbygningen du vægter er det nok ikke iTunes.

STX, HBU, BA Bygningskonstruktør MAK

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis