tilbygnig til hus

hej, er der nogen der har en ide om, hvad det vil koste at få lavet en tilbygning til sit hus,..
sådan så huset kommer i vinkel, og den skal være en tilbygning på 6x6meter, hvor den ene side skal være af mur,(15m3) med to små vinduer, gavl skal vinduer gå til kip og anden side, skal være med vinduer, og dobbeldør ud til have,
hvad skal men søre for?
har snakket med et firma, og han snakkede om 550.000kr, det syntes jeg er lidt dyrt,
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det må lige være noget for Koluda Byg, 4200 Slagelse.

Med venlig hilsen
ktm

 

nej det er bare en stue, og sku selv lave alt inde, strøm, isolering, væge, gulv, osv, har prøvet 3tilbud, så der venter jeg tilbud fra,
ktm jeg kunne da ringe, så vi kunne få en snak??

hrbrian -> Det er så ham der hedder Koludabyg du skal ringe til, ham der lige har kommenteret dit indlæg, ktm henviste til koluda byg... Bare et vink med en vognstang hehe...

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

... og hvis du snakker om at offer mange penge på en tilbygning, ville jeg nok vælge ikke at lave EL'en selv... med mindre du selvfølgelig er elektriker, og har en mester der kan skrive for det... :o)

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

Annonce
Skrevet af linding85 på 04 apr 2010 23:39
... og hvis du snakker om at offer mange penge på en tilbygning, ville jeg nok vælge ikke at lave EL'en selv... med mindre du selvfølgelig er elektriker, og har en mester der kan skrive for det... :o)

linding85. ja det er da rigtig,. ja el er ikke noget problem,
ja jeg vil da også gerne byde på opgaven så har du da 3 tilbud du kan forholde dig til.
Skrevet af hrbrian på 04 apr 2010 19:41
  Har prøvet 3tilbud, så der venter jeg tilbud fra,

Mon ikke han allerede får 3 tilbud nu...

kan evt skrive sammen på min mail, hvad i har brug for, for at gi tilbud.
[email protected]
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis