Klagshamn, Sverige...

Klagshamn er Ishøjs svenske venskabshavn. Den ligger ca.6 sømil nord for Svanrevet, den udvækst, der er på det sydlige Skåne, lige inden man drejer til bagbord mod Bornholm.

Klagshamn er et rigtig dejligt sted, hvis man i øvrigt har alt med hjemmefra. Havnen ligger for enden af en kunstig anlagt halvø, oprindeligt en udskibningshavn for et kalkbrud, der ligger inde ved 'foden' af øen. Der er 2 km ind til det nærmeste, man kan kalde bebyggelse, men så er der jo en dejlig ro på havnen (undtaget når Syskystens Sejlklub laver pinsetur derover )

Rundt langs havnebassinets kanter ligger der små fiskerhytter ved broerne, det gør havnen enormt hyggelig.

Vi har kun haft en enkelt overnatning der, men den er bestemt en gentagelse værd. Vores køleskab stod desværre af på vej derover, så morgenmaden bestod af tørre krydderboller fra Fakta, smørret røg på 'den blå hylde' og skinken samme vej, det har fiskene sikkert ikke haft noget imod

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Både ja og nej... Jeg skulle jo bygge en Lego-model, hver gang der var X-faktor på TV, og den runde er slut for i år - og desuden er der kun én model tilbage i håndkøb, og den koster 1400 kr (den store mobilkran), så I må finde jer i mine udgydelser indtil der kommer 'Super Talent' eller noget lignende på flimmeren igen

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Kæreste Albino.
Du har jo efter eget udsagn en sød og forstående frue, og jeg er med 99,99 % sikkerhed, sikker på at hun meget hellere vil "øve sig i at lave børn" med dig  I  75 % af jeres fritid. De sidste 25 % skal du jo aligevel, æ ski sov
Ham, vi har boende hjemme endnu, er rigtig god til at minde mig om, hvorfor jeg ikke er vild med børn, så det er ikke så meget, der øves. Man skulle jo nødig risikere 18 års ulykke mere

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Nåeh ja ! Det er måske en af grundene til at jeg ikke har børn,
børn er dejlige - Naboens
Der værste ved børn er når de lære at tale, og kommer hjem og fortæller at hos naboen får de mad hver dag

5 minutters nydelse - 18 års fortrydelse, må være dit motto
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis