Indmurer Vandrør Priser

Hej håber nogen kan hjælpe mig. jeg har et badeværelse på ca. 5-6 m2. og skal have renoveret det. jeg vil gerne høre pm i kender priser på vvs arbejde med at få fjernet de udvendige rør og få dem sat ind i væggen, og fået lavet et væghængt toilet. og sat et unidrain afløb til i nichen. kan nogle hjælpe mig med en pris, med venlig hilsen muren

 jackie

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
og en pris på at få nedsænket loftet med spots og maler arbejde på loftet. bare en ca. pris

 jackie

Lidt svært uden at have set omfanget af arbejde, men et skud på VVS bliver 15-20.000 incl løn.. Loft 3.000,- til tømren 2.000 til Elektrikeren og 2.000 til maleren..

Men gør man det selv, kan det gøres for det halve :-)

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Der bliver sikkert også lidt arbejde til tømreren vedr. det væghængte toilet, så du skal nok regne med ca. det dobbelte til tømreren, ellers tror jeg priserne er meget realistiske, dog kan VVSén også gå hen og blive noget dyrere, alt efter hvordan vand og kloak installationen ser ud i dag.

Prøv dog at hente en pris på det, både kloak, vand og el må du jo ikke lave selv alligevel, men tømrer og maler arbejde må du jo gerne selv lave, hvis du har lysten til det altså.
Jeg har lige lavet badeværelse på 2,5 kvm, som inkluderet LDS-arbejde kommer på ca. 100K inkl. moms. Meget dyrere end hvad jeg havde budgetteret med, men så er ALT nyt, ingen installation er blevet beholdt + vi fik toilet i kælderen samt udskiftet 5 m af den gamle varmtvandscirkulation. Blændede eksisterende vindue og lavede nyt. Gulvvarme. Unidrain. Lavede falsk væg til cisternen, pex og indbygget skab.


mvh.
Karsten Hammer Hansen
Arkitekt, cand.arch

Ja, det lyder lidt dyrt hvis det hele er LDS arbejde, men mon ikke vand, kloak og El er lavet på regning.
Ja, det blev dyrt og dyrere end hvad jeg havde håbet, men vi er glade for resultatet. Det hele er ikke LDS - langt fra - jeg tog selv "hele" tømrer og malerentreprisen. Det var aldrig meningen at det skulle være et LDS-projekt - det er jeg for langsom til.

Havde hjælper på til nedrivning, murerarbejde og bortkørsel - da jeg selv ejer kun en hammer og en mejsel og ingen bil.

Vand, el, kloak og en hjælpende hånd på regning. Leje af monster fliseskærer. Materialer, dyre løsninger = 100K.

mvh.
Karsten Hammer Hansen
Arkitekt, cand.arch

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også