hvilken færdigspartel til væg og revner i garage

jeg skal spartle op til 20 mm på det nederste af væggen (sokkelniveau) i min garage samt diverse revne som vel er max. 20 mm dybe nogle steder. Kan du anbefale en færdigspartel jeg kan benytte? 

hilsen
tellme
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
nu er din sokkel I forvejen højst sandsynlig pudset
med en cementpuds så der skal du bruge det samme
og dine vægge hvis de er pudset op skal du bruge
en mørtel kan købes i poser som strandmørtel 0-2mm

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

høvlebænk - vil sandspartel ikke kunne bruges - der er tale om få flader/revner???
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
jeg gik ud fra at det var udvendig sokkel og mur
men uanset så skal du jo have kraset ud i revnerne
for at du kan få det gjort ordentlig og en sandspartel
er kuns til det sidste fine lag inden maling eller tapesering
og det mener jeg kun kan bruges indvendigt under tag

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

det er væggen indvendigt i garagen. Jeg skal spartle det nederste af væggen hvor jeg med en spartel har skrabet et lille pudslag af. Desuden er der en længere revne op ad væggen som vel er 15 mm tyk det tykkeste sted. tror jeg bruger sandspartel da det udover kan overmales også arbejder godt på beton.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også