Marstal 5hk topstykkebolt

Grrrrrr skulle lige have et beslag spændt på den ene topbolt og så knækkede skidtet
og det er selvf. noget tommehalløj - der er vel ikke en i vestfynsområdet der lige tilfældigvis har en liggende..............

michael

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af miwi på 01 apr 2010 16:16
Grrrrrr skulle lige have et beslag spændt på den ene topbolt og så knækkede skidtet
og det er selvf. noget tommehalløj - der er vel ikke en i vestfynsområdet der lige tilfældigvis har en liggende..............

michael

Hvorfor ikke bare købe en ny hos Marstal Motorfabrik !
De har lukket i påsken - så skal jeg vente lige til tirsdag - og jeg har lidt travlt med at blive færdig - men det kan jo blive resultatet -

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

Jamen kæreste miwi du ved da godt at med sådan noget arbejde skal man tage den med ro, ellers bliver det som regel noget klamp
Det har du helt afgjort ret i :-) og det var også kun et forfængeligt håb om hvis nu der var en så ku jeg blive færdig med motoren, men jeg har lige fundet ud af at jeg mangler et par fittings - så er den ændret til ferskvandskøling og er blevet hovedrep. så det blir ganske sjovt at få den lagt i og afprøvet - så jo lige nu haster det ikke så meget alligevel.

michael

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

Tommehalløj!!??
Pas på, der er flere forskellige gevind inden for tomme. Hvis du skal rundt og søge, bør du have en med for sammenligningens skyld.

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
joooo - har stødt på det tommehalløj en del gange efterhånden i min karriere unf unc osv. de der topbolte ligner noget 3/8 sådan ca. så jo bolten blir medbragt til sammenligning

michael

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

Glipper alt andet, så har jeg i hvert fald en hel del 3/8, 7/16 og ½" UNF i varierende længder.

Med venlig hilsen
ktm

 

Det lyder godt hvis det nu kikser - men jeg må nok væbne mig med tålmodighed og vente til marstal har åbent igen - men tak for tilbudet.

michael

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis