Kalk og okker i toilettet???

Jeg har i lang tid prøvet at finde en løsning på afkalkning af mine toiletter. Jeg har prøvet utallige metoder, og søgt om løsninger op nettet. Jeg har også mødt mange andre mennesker med samme frustrationer - og derfor vil jeg gerne dele en glædelig nyhed. Fordi, jeg fandt en løsning på problemet i sidste uge.

Jeg købte et nyt produkt på markedet som hedder en 'toilet plug'. Det er et firma som hedder 'Toiee' som der producerer det (www.toiee.dk). Det fjerner kalk og okker fra toilettet. Og så er det billigt... Man køber det over nettet.

Det var meget meget nemt og enkelt da jeg prøvede det. - Og så virker det!

Man tømmer toilettet for vand, skubber ballonen lidt op i vandlåsen, puster den op (så toilettet er stoppet), kommer vand + sæbe i, lader det stå én time, puster luften ud af ballonen og tømmertoilettet - Voilá, et rent toilet!

- Inde på deres hjemmeside står der hvordan man gør. Jeg kan ihvertfald anbefale det, og bekræfte at det virker. Jeg har i lang tid prøvet andre midler, og er blevet frustreret over problemet.

God fornøjelse!

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja og det er dig selv, der tilfældigvis ejer det firma!!
Som jeg lige har skrevet i dit andet indlæg, sågider vi ikke disse luskede gratis nassereklamer for egne produkter.
Her giver vi råd til hinanden uden bagtanke om at skulle tjene på det. ØV
Du er meldt til webmaster!

Med venlig hilsen
ktm

 

Et interessant produkt du her laver lidt reklame for.
men der er lidt der undre mig firmaet Toiee Danmark ApS er ejet af SMARTWATCH INVEST ApS som bor Vejlesøvej 62, Holte men deres tlf. nummer holder til Telegrafvej 5 A 2750 Ballerup. Hvor der ligger mange andre mere eller mindre lyssky firmaer
Du meget undskylde mig men det lugter!
En anden ting eller lidt sjov detalje der er ingen ansatte i ovennævnte firmaer.

Nu er det ikke mig der gør rent her hjemme men jeg spurte konen (da okker er et problem for os) hvad gør du hendes svar bruger alm. toilet rens rundt i kanten i ca. 15 min gnub med toilet børsten et par gange og vupti det blev rent og fint. (det toilet rens vi bruger er det billigste fra lidl) ca. 15 kr. for en 1l.


mvh
peter


Skrevet af pml36 på 01 apr 2010 19:31
Et interessant produkt du her laver lidt reklame for.
men der er lidt der undre mig firmaet Toiee Danmark ApS er ejet af SMARTWATCH INVEST ApS som bor Vejlesøvej 62, Holte men deres tlf. nummer holder til Telegrafvej 5 A 2750 Ballerup. Hvor der ligger mange andre mere eller mindre lyssky firmaer
Du meget undskylde mig men det lugter!
En anden ting eller lidt sjov detalje der er ingen ansatte i ovennævnte firmaer.



Og sammenfald af postnummer!

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis