De absolut BILLIGSTE vvs artikler!!!

Hej.

Som lav-det-selv mand med et 70'er hus der er under en total renovering har jeg længe irriteret mig over hvor uoverskuelige vvs priser er. Som fritids programmør har jeg irriteret mig endnu mere over det og lavet et tiltag for at gøre det meget nemmere for alle.

http://www.vvsprisen.dk/ har jeg oprettet for at du også kan få den billigste pris serveret lige foran sofaen lørdag aften når du egentligt hellere ville følge med i filmen istedet for at koncentrere dig om alle de stumper du skal have fat i inden du skal igang med næste arbejdsopgave.

Bruger du Internet Explorer 8, har jeg gjort det endnu nemmere at søge. Se http://www.vvsprisen.dk/accelerator.aspx

Har du ideer, rettelser, fejl, ris eller ros så er jeg meget interresseret i at høre det.

God påske og arbejdslyst til alle.
Mvh Bo
54 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er godt gået takker

En åbenlys forbedring er at få trælasten med, så som isolering og andre ting.

Men godt arbejde

Hej Bo

Virkelig godt gået. Kunne det samme laves med f.eks elartikler ?
Som det foreslås kunne det være fint hvis øvrige byggematerialer også kunne blive udsat for større konkurrance, men jeg ved ikke om de ligesom vvs artikler har et unikt nr som kan identifiserer dem, har de det ville det sikkert være nemt.

Men endnu engang mange tak - flot LDS arbejde og held og lykke med projektet.

Go' påske
allan
Super ide. Kan være med til at fortjenesten på forskellige produkter ikke er på flere 100 %
hansi
Flot side og godt initiativ. Især når det er lavet af en fritidsprogrammør og således sikkert i fritiden.

Men nu har du gjort mig teknisk nysgerrig. Hvordan får du oplysningerne fra de forskellige VVS-onlinebutikker?

Indrapporterer du selv, henter du oplysningerne eller er det manualt "slavearbejde". Det sidste kan jeg dårligt tro, så kunne du jo ikke lave andet.
Annonce
Hej igen, og tak for den positive respons!!! :-)

Ideen med at få andre bygge artikler med, som Kim og Allan, foreslår er super god. Om de har et unikt nummer som vvs artikler her jeg ikke checket, men det er bestemt forsøget værd.
Det leder mig så hen til Henrik H's spørgsmål. Jeg har lavet en søgemaskine i stil med google, der så kun kigger forudbestemte websites igennem ud fra vvs nummeret.
Den virkelige power ville ligge i at mange benytter servicen og på den måde kan tvinge forhandlere til at indrapportere produkter og priser. På den måde vil søgemaskinen ikke være afhængig af unikke vare numre.
Så det er bare at klø på med at få folk til at bruge websiden så vi sammen kan vride armen om på dem der har over 100% i avance ;-)

Er der nogen der har afprøvet Internet Explorer 8 Acceleratoren? (http://www.vvsprisen.dk/accelerator.aspx)

Igen tak for responsen, fortsæt endelig med det uanset om det er negativt eller positivt. Det gør det kun nemmere for mig at lave en service som folk kan bruge til noget.


Mvh Bo
Hold op det er for lækkert !

Og ja lige en med el artikler også det ville være lækkert !
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Godt gået - ja, lav gerne lignende med andre kategorier
Super

Mange hilsner
Polite
 
Ja det er slet ikke en dum ide.....

Det kunne laves med..

alt hvad der bruge til huse..

evt på bil og knallert racervedele.

Men det vil jo være smart ved det er en kæmpe from for webshop. Med alt hvad der overhovedet er mulig at købe på nettet.....<

Så når man søger og finder den vare man skal bruge og trykker på den, kommer den lister frem med alle webshoppene...

Det kræver selvfølgelig meget at holde sådan en system kørende men det kan nok klares med sponcer fra de forskellig firma...

Jeg tror bestemt at der ligger store muligeheder....
hej
har lige opdaget din meget intressante side desværre virker din Vvs Accelerator ikke får bl.a. følgene fejl en nødvendig fil kunne ikke hentes
Der er yderligere 44 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis