Københavnertoilet

Jeg er faldet for en andelsbolig, hvor der ikke er bad i lejligheden. Der er dog et lille københavnertoilet på 1,3 kvm, hvor der kunne være en lille vask med bruser. Jeg er dog selv en klovn til at gøre det selv, så det vil jeg slet ikke kaste mig ud i. Mit spørgsmål er så, hvad det ca. vil koste, hvis arbejdet skal laves af professionelle. Jeg ved godt at priser sikkert er meget forskelligt alt efter hvilket toilet der er tale om, men er det realistisk at det kan laves for under 40.000? Jeg vedhæfter lige et billede af hvordan det muligvis kunne se ud. Håber I kan hjælpe
23 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Badeværelser er det dyreste eller næst dyreste rum man kan gå i gang med.
du skal have varmt vand ud
opsat en håndvask og et blandingsbatteri. eventuelt kombineret.
opsætning af holder til bruser og ophængning af gardinstang til badeforhænget såå du ikke smadrer døren er let nok.

og så skal du forøvrigt lige sikre dig at der er vådrumsmembran i rummet og at belægningen i rummet såvel væge som gulv kan tåle vand og loftet kondens.
er det ikke tilstede rækker 40.000kr ingen steder.

Jacob
jacop antenne.

med mindre det er fra jysk eller ikea.!!!!! :-)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Tak for svaret. Jeg undersøger om der er vådrimsmembran og belægning er i orden. Men hvis det ellers er i orden, så kan jeg sagtens få et fint badeværelse for 40.000?
kontaktlim.

badeværelse den skal kunne holde mindst 10 til 20 år.!
så er det best at gøre arbejdet ordelig fra starten af bygge projekt. :-)
Hans 2tal
Spørgeren søger et seriøst svar. Ikke mere snaps nu.

Med venlig hilsen
ktm

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Skrevet af Kontaktlim på 30 mar 2010 22:19
Tak for svaret. Jeg undersøger om der er vådrimsmembran og belægning er i orden. Men hvis det ellers er i orden, så kan jeg sagtens få et fint badeværelse for 40.000?

Det kommer an på hvad du mener.
at få trukket varmt vand ind ved jeg ikke hvad koster. men jeg kan ikke tro at opsætning af håndvask og blandingsbatteri kan koste mere end 15.000kr selv om du skal tilslutte håndvaskens afløb kloak/faldstamme.

Jeg vil mene at du kan få et fungerende bad/toilet. men pladsen gør at det Skal blive rodet.

Jacob
Okay, tak for svaret
Jeg fristes til at tro, at det er i en ældre lejlighed, pga den type toilet, hvilket igen får mig til at tvivle på, at der oprindelig har været bad i et så lille rum, og så nok derfor heller ingen vådrumssikring.
Er der så heller ikke varmt vand på badeværelset, ja så kan skillingerne hurtigt få ben at løbe på.
Det var ikke meget billede vi fik at glæde os over.
Jeg gav selv i 1986 35000 kr. for nyindretning af et badeværelse i en lejlighed på 3 m2, kun med det nødvendigste!

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg ved ikke hvorfor den ikke vil uploade billedet? Men ja, det er en ældre lejlighed, så jeg tror du har ret. Da du gav 35.000 for dit badeværelse, var der så intet at begynde med?
Jo, der var varmt vand, siddebadekar håndvask og lokum men ingen udluftning. Det var før tiden med vådrumssikring, så det er ikke med, men det er nu heller ikke det der vælter læsset.
Kun for at illustrere, at det er rasende dyrt, hvis man ikke selv kan lave det.

Jo du kan også uploade billeder. Når jeg kan, så kan du også.

Brug alt andet en quicksvarmuligheden, men f.eks. Nyt inlæg
Gå til Vedhæftede filer
Tryk på pilen ovre til højre
klik på gennemse
find det billede du vil benytte i din mappe
tryk på upload
Sæt markøren, der hvor du vil have billedet til at være
Gå ned på den sorte bjælke, der kom frem under upload
Tryk på ikonet under Indsæt billede 

Så ser du, hvordan billet kommer til at fremstå i indlægget.
Tryk afslutningsvist på det store ikon under den rude, hvori det hele nu ses, den med SEND

(Mit billede har intet med sagen at gøre, men medtaget for at jeg kan huske proceduren, og så var det ikke særlig stort.  )

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også