Københavnertoilet

Jeg er faldet for en andelsbolig, hvor der ikke er bad i lejligheden. Der er dog et lille københavnertoilet på 1,3 kvm, hvor der kunne være en lille vask med bruser. Jeg er dog selv en klovn til at gøre det selv, så det vil jeg slet ikke kaste mig ud i. Mit spørgsmål er så, hvad det ca. vil koste, hvis arbejdet skal laves af professionelle. Jeg ved godt at priser sikkert er meget forskelligt alt efter hvilket toilet der er tale om, men er det realistisk at det kan laves for under 40.000? Jeg vedhæfter lige et billede af hvordan det muligvis kunne se ud. Håber I kan hjælpe
Jeg er faldet for en andelsbolig, hvor der ikke er... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ej du kan ikke uploade et billede uden at fortælle hvad det er.

Jacob
Det var blot det overdrive, jeg før har bablet om!

Billedet var kun på 80 etellerandet og det var nemt at tumle på min langsomme forbindelse. Jeg er skåret ned i hastighed pga overskredet max download.

Med venlig hilsen
ktm

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her


Prøver igen så. Sådan her ville jeg meget gerne ha mit lille badeværelse til at se ud:

Skrevet af Kontaktlim på 31 mar 2010 12:15


Prøver igen så. Sådan her ville jeg meget gerne ha mit lille badeværelse til at se ud:

Så skal du nok lige finde 100.000kr mere.
vedmindre du allerede har en gulvrist der og et vægthængt toilet der.


Jacob
Er det skidt med mit syn, men for mig ser de 2 billeder ret ens ud!

Med venlig hilsen
ktm

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

 

Hmm, ---

Det må vist have noget med afløbet at gøre..
Eller er det et væghængt med bunden i vejret?

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Væghængt med bunden i vejret!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Hah jeg er ikke lige med på den sidste kommentar? Men jeg håber da ikke det bliver 100.000..
Skrevet af ktm på 31 mar 2010 14:09
Er det skidt med mit syn, men for mig ser de 2 billeder ret ens ud!


Nej billederne er ikke helt ens. Du skal finde de 5 fejl.

M.v.h  Mads / Maskinarbejder

Har selv været gennem noget lign. i en københavner lejl. Hvis du vil have det som på billedet skal der laves afløb hvilket betyder at gulvet skal op og du skal have adgang til faldstammen hos din underbo. Hvilket igen betyder udgifter til at gøre pænt hos underboen (maling osv) Selve gulvet skal stives af og der skal støbes et nyt gulv. Jeg tror desværre 40.000 er i underkanten.

 Bungalow... Nu med helt ny 1.sal. - www.plusa.dk/hus

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også