købe varmepumpe i sverige

Hej skal til at købe en varmepumpe. regner med det bliver en af disse 2

Mitsubishi FD MSZ 35

Toshiba RAS-13PAVP-ND

ved ikke helt hvilken en det bliver af de to, men efter hvad jeg har læst skulle de begge være gode solide pumper. Ret mig gerne hvis dette ikke skulle være korrekt.

Mit spørgsmål er nu om det kan svare sig at købe dem i sverige og hvis det kan og der så er nogle der har nogle gode sider at gøre det på.

Hvis ikke det kan svare sig vil jeg da gerne havde nogle link til danske leverandøre der forhandler dem til en god pris gerne inkl opsætning

hilsen jimmi

18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Og hvordan med garantien når den er købt i Sverige!
Skrevet af wwwjimchr på 30 mar 2010 09:33
har faktisk selv være inde på den side.. kan du huske hvad du ga for at få den leveret i danmark ?

hilsen jimmi


Hei,
www.polarpumpen.se levererar till hele Danmark. Vi skickar med Posten. Posten i Danmark og Sverige ägs av samma bolag og levererar på 2-3 dagar till hele Danmark. Frakt priset er samme för 1-6 varmepumper.
Mvh Martin
Annonce
Gidex.dk sælger og monterer i dk Toshiba RAS-13PAVP-ND. Problemet ved at købe i sverige er du alligevel skal ha en møntør ud og sætte den op, og hvis du er heldig kan du få det til ca. 3000.- og så er der ikke meget sparet i forhold til at købe den i dk.

omkring 17-18000.- vil jeg tro, men det er kun et gæt, kender ikke deres priser mere.
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis