Co2 svejser

Hej jeg har fået til opgave at finde en co2 svejser til min far som godt vil igang igen da han tit står og mangler en svejser i hverdagen. vi har så fundet sådan en mars her http://www.primusdanmark.dk/co2svejser-mars-mmoms-236875-p-597.html og den skulle jo så kunne svejse med flaske og med tråd med co2 i. så vis i har erfaring med denne fætter her må i gerne skrive men vil også godt vide hvilken tråd man skal bruge vis man nu skal bruge flasken istedet det ville iser være fint vis nogen ville være så venlig at sammensætte en pakke løsning. Det skal lige siges at den ikke skal bruges til store opgaver men bare til de ting man nu støder på hans buet er indtil videre sat til 3000 så må vi jo se hvad der sker Tak på forhånd
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
en god brugt co2 svejser på 160 amp med flaske og 0.8 mm. tråd
den ville svejse de gængse matrialer man finder i hjæmmet. (jern og stål)
til denne pris (3000 kr.).!
disse haral nyborg svejser de dure ikke til i det langeløb.
bortset fra migatronic.!
jeg synnes ikke de "små" svejser med co2tråd. de er ikke sår gode.!
Måske i lige skulle kigge på denne og byde 3k inden den ryger...
Og er det flasken på billedet der følger med synes jeg ik de 4k er urimeligt.
Så har i det hele og er kørende så længe i gider svejse og skal nok kunne få et par tusind for det igen om 10år, medmindre de får overført inverter teknologien ordenligt til magsvejsning indenfor et par år.
                                                   

ps. glem det der gas løse tråd, det kan muligvis bruges i nødstilfælge men kun hvis budgettet er under 1000,-

Eller denne og så flaske ved siden af.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis