Folder på gipspladeloft

Hej alle,

Efter opsætning af gipspladeloft med dertilhørende papirstrimmel, spartel, glasfilt og maling er der desværre opstået et par folder, hvor de korte ender af gipspladerne mødes. øv! Enderne skulle vist ha været skåret skråt, men det er nemt at være bagklog.
Er der noget man kan gøre for at fjerne disse folder?

Hej alle, Efter opsætning af gipspladeloft med... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ok! Så jeg spartler de skårede revner ud, sætter papirstrimmel over og fuldspartler loftet. Got it. Man er gået helt bort fra selvklæbende armeringstape eller hvordan?
ja... dvs, du kan godt bruge det som privatperson. Men papirstrimmel holder langt bedre.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ok kan du så også give mig et par fif til, hvordan man arbejder med de papirsstrimler? Jeg synes, det er svært at få dem til at sidde fast i spartelmassen. Hvordan gør man det nemmest? (undskyld jeg er krævende, jeg ved det)
Får lige en hurtig, er på vej ud af døren.
Læg spartel på, gør evt papirstrimlen våd, pres den godt på plads med din spartel og læg et tyndt lag spartel ovenpå.
Det er lidt øvelse,- kan godt være svært de første par gange. Evt øv dig på et stykke først så du ligesom får fat i teknikken

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også