Mobo: Asrock G31M-S
CPU: Dual-core E6300
Grafik: Nvidia GF 8800 GTS
Min Computer slukker i samme sek et spil kommer til noget 3D grafik, de fleste spil har noget i menu'en så der slukker computern helt. Og jeg kan ikke starte den igen, skal tænde og slukke på min strømforsyninge flere gange før der kommer liv i den igen.
Problemet opstod pluseligt, havde ikke været hjemme i 2-3 dage og da jeg startede et spil slukkede den i menu'en, jeg fik den til at spille efter lidt tid. men nu efter en uge vil den overhovedet ikke starte nogen spil.
Jeg har ikke nogen problemer i windows, kan hører musik, se film osv osv..
Jeg har kørt alle testes jeg kunne finde ( Hot CPU tester, PC wizard, BurnIntest ) .. og den klare alle uden problemer.
Jeg er kommet frem til det ikke er et køler problem for det sker også selvom den er helt kold, Ram er helt nye og det startede med gamle ram i. Da jeg heller ikke kan tænde computern igen kan det heller ikke være software. Mit skud ville være Mobo eller strømforsyninge. Før jeg bruger penge på noget nyt hardware ville jeg hører om der var nogen der havde samme problem.
Har brugt de sidste 2 dage på at teste, rense, updatere, uninstall hardware osv osv..