bundbehandling for fra

Jeg har en 23 fods jolle som jeg har fjernet alt bundmaling fra mest fordi jeg ikke viste hvad den var smurt med før og også for og starte fra en frisk jeg er helt inde ved gelcoat og primer men der sidder stadig lidt rester af den gamle bundmaling på som jeg bare ikke kan få af uden fysisk og slipe det af skal det af inden jeg giver bunden en ny gang epoxy  eller vil det give problemer jeg ved jeg skal slipe bunden over for og få vedhæftning men vil ikke slipe bunden helt i stykker for og få de sidste rester af.
Er der en klog mand der kan forklare om alt gammelt skal væk eller det er god tnok at der sider lidt tilbage der sider godt fast

Pinballs

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Om jeg er klog, nej det er jeg ikke
Men jeg ved at al den gamle maling skal fjernes, og den kan fjernes forsigtigt med en skraber med en meget skarp klinge. Men for at klingen ikke skal ridse skal den lige files rund i enderne.

V.h.  Håndværkeren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også