hjælp mangler beskæftielse- hvordan laver man sit eget pogram

hey alle er der evt. nogen der kan svare mig på hvordan man laver sit eget pogram til windows

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

hey alle er der evt. nogen der kan svare mig på... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Programmer til windows er nok ikke det rigtige sted at starte, lav noget web related, kig på noget html/php/javascript

Det var der jeg startede, så kan C og C++ komme når man fatter hvad syntax er for noget...

UI related apps er ikke vejen frem hvis man er nybegynder, du knækker halsen inden du har læst into i den første bog

og så skal du forvente een ting, du skal læse 80% og kode 20%......

At skrive et program er ikke noget man bare liiiiiige gør...

/mkh
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
et web relatered pogram hvor finder man det

start med at lær at lav noget webdesign med html og CSS. Og derefter kan du lave en dynamisk hjemmeside med fks. PHP. Allerede her har du rigtig mange timers "tidsfordriv" foran dig, før end du blot kan lave et forum som dette vi skriver i her

http://www.html.dk/

der findes 1000 andre danske guides til HTML.
Skrevet af mac. gregor på 18 apr 2010 19:57
et web relatered pogram hvor finder man det

Du sidder og skriver i et, men, hvis du ikke ved hvad der menes med et webrelated program, mon dog det så er noget du skal rode i? Hvad er det præcis du gerne vil? Hvis det er windblows, og du vil lave et "program" så start med at lær visual basic (.VBS) der kan du meget meget nemt lave små ting der for din computer til at gøre ting, tage en backup af bestemte mapper, køre windows update, ryde op i cache filer, etc... Har du ALDRIG skrevet een linje kode før så start med at læs, og så læser du lidt mere, når du er færdig med det, så starter du ved kap. 1 igen.. Som beskrevet før, programering er 80% læsning og 20% kodning.... Det er altså ikke noget man BARE lige gør, og man skal VIRKELIG have en plan og grund, ellers ville jeg finde mig en anden hobby /mkh
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
jeg trode jeg var godt parat men fandt hurtigt ud af at det var jeg ikke
ved i om der findes bøger/sider på dansk hvor man kan lære det fra trin 1 (dummies)

Annonce
html.dk .. det er stedet. Hvis du søger på google efter html tutorial kommer der også 1000 sider. Men html.dk er en af de bedre ..
mange tak kigger på det

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis