hjælp mangler beskæftielse- hvordan laver man sit eget pogram mac. gregor 132 4100 28-03-2010 17:43 hey alle er der evt. nogen der kan svare mig på hvordan man laver sit eget pogram til windows just say yes if you mean it ? tommorow is the first day in rest of your life :) hey alle er der evt. nogen der kan svare mig på... Vis hele indlægget 17 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
mkh 0 16-04-2010 15:27 Programmer til windows er nok ikke det rigtige sted at starte, lav noget web related, kig på noget html/php/javascript Det var der jeg startede, så kan C og C++ komme når man fatter hvad syntax er for noget... UI related apps er ikke vejen frem hvis man er nybegynder, du knækker halsen inden du har læst into i den første bog og så skal du forvente een ting, du skal læse 80% og kode 20%...... At skrive et program er ikke noget man bare liiiiiige gør... /mkh Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
mac. gregor Trådstarter 132 4100 18-04-2010 19:57 et web relatered pogram hvor finder man det just say yes if you mean it ? tommorow is the first day in rest of your life :)
Lampe 144 3400 19-04-2010 02:05 start med at lær at lav noget webdesign med html og CSS. Og derefter kan du lave en dynamisk hjemmeside med fks. PHP. Allerede her har du rigtig mange timers "tidsfordriv" foran dig, før end du blot kan lave et forum som dette vi skriver i her http://www.html.dk/ der findes 1000 andre danske guides til HTML.
mkh 0 19-04-2010 14:40 Skrevet af mac. gregor på 18 apr 2010 19:57 et web relatered pogram hvor finder man det Du sidder og skriver i et, men, hvis du ikke ved hvad der menes med et webrelated program, mon dog det så er noget du skal rode i? Hvad er det præcis du gerne vil? Hvis det er windblows, og du vil lave et "program" så start med at lær visual basic (.VBS) der kan du meget meget nemt lave små ting der for din computer til at gøre ting, tage en backup af bestemte mapper, køre windows update, ryde op i cache filer, etc... Har du ALDRIG skrevet een linje kode før så start med at læs, og så læser du lidt mere, når du er færdig med det, så starter du ved kap. 1 igen.. Som beskrevet før, programering er 80% læsning og 20% kodning.... Det er altså ikke noget man BARE lige gør, og man skal VIRKELIG have en plan og grund, ellers ville jeg finde mig en anden hobby /mkh Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
mac. gregor Trådstarter 132 4100 23-04-2010 14:50 jeg trode jeg var godt parat men fandt hurtigt ud af at det var jeg ikke ved i om der findes bøger/sider på dansk hvor man kan lære det fra trin 1 (dummies) just say yes if you mean it ? tommorow is the first day in rest of your life :) Annonce
Lampe 144 3400 23-04-2010 18:58 html.dk .. det er stedet. Hvis du søger på google efter html tutorial kommer der også 1000 sider. Men html.dk er en af de bedre ..
mac. gregor Trådstarter 132 4100 26-04-2010 10:15 mange tak kigger på det just say yes if you mean it ? tommorow is the first day in rest of your life :)