LDS grill arangement ?

Vi snakkede lidt om et LDS grill kom sammen her til sommer.

Var der interesse for dette ?

For så vil jeg da prøve at finde lidt sponsorer til sådan et arrangement, mon ikke nogle trælaster / byggemarkeder ville kunne se lidt reklame værdi i det, når så mange gør det selv folk er samlet et sted.

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder da som en sjov ide at prøve!! Jeg er i hvert fald med på ideen!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja, det ville være sjovt lige at mødes engang, og kunne da lige så godt klares med lidt mad og drikke samtidigt.

Og jeg har da selv et parweber grille samt, samt muglihed for at låne en større grill der bla. bliver brugt i forbindelse med åbnethus arrangementer hos Hilti, og har jo rigelige med plads på gården i Slagelse, og mulighed for at låne et rimeligt stort telt hvor man også kan sidde lidt i skyggen hvis nogen ønskede dette, stole kan jeg arrangere en hel del af også, og kan sikkert finde en del mere.

Jeg vil lige vende den med trælasten, og se om ikke de kunne have interesse i at sponsorer lidt til sådan et arrangement.
Hej Koluda
hvis jeg på nogen måde er istand til at komme så er jeg med på den
specielt nu hvor der ikke blev bryllups fest

så en hel stak whoo-whoo til dig og arangementet

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Ja, nu kom vi jo ikke til bryllup, så må vi jo selv stable noget på benene, og grill kan alle jo være med på...
Helt klart et godt initiativ.. Tumps up fordi du vil bruge så meget energi på det... Hvis jeg har muldighed for det så kommer jeg også og jeg ku snilt tage de billige (Odense, Roayl) øl fra grænsen med..

Men jeg håber ikke det bliver i juli måned du vil holde det, for der skulle jeg gerne have lagt nyt tag på

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Annonce
Skrevet af MLU på 29 mar 2010 05:47
Helt klart et godt initiativ.. Tumps up fordi du vil bruge så meget energi på det... Hvis jeg har muldighed for det så kommer jeg også og jeg ku snilt tage de billige (Odense, Roayl) øl fra grænsen med..

Men jeg håber ikke det bliver i juli måned du vil holde det, for der skulle jeg gerne have lagt nyt tag på

He he, lidt grænsehandel ville vi sikkert kunne finde ud af også.

Og bliver sikkert en weekend hvor det passer de fleste, og sikkert ikke mens vi lægger nyt tag på dit hus...

lyder som en fin ide tæl mig med
måske en lille udstilling af lds projekter.

maskiner.
værktøj.
møbler.
redskaber.
biler.
både (billeder af både).!
som er hjæmme bygget. modeller.!
og mange andre ting og sager.!

ikke at tosset ide.
hvor alle kan være med hvis mugligheden ligger.!!!(transport)
God ide hansen
den med en eller anden form creativ udstilling løsning
uanset om det kuns er billeder (af naturlige årsager)
eller i reel 3D figur man ønsker at gøre sig i
så er der jo mulige emner at snakke om når
den første overstrømmelse og første pinlige pause
er kommet vel af vejenså bliver ventetiden
heller ikke så lang før maden er på bordet

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis