Valg af baksensor

Hej alle sammen.

Det er min plan at købe og montere en baksensor bag på konens nyindkøbte bil, så hun ikke skader den, ligesom hun har skadet min bagpå Af skade bliver man klog...

Hvad skal jeg vælge?
Hvad har I andre af erfaringer med uoriginale baksensorer?

En hurtig søgning på nettet afslører at der findes mange forskellige modeller, prismæssigt fra ca 300 kr. Det virker enormt biligt, er det værd at købe? Er det noget der holder, eller er det noget kina-kvalitet? Jeg gider ikke ligge og rode med løse forbindelser hver anden måned...

Alle erfaringer med baksensorer er velkomne!

Mvh Thomas
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror du selv på at det vil hjælpe med en baksensor ?
Tror det ville være bedre at montere et par gamle dæk på bagkofangeren der kunne tage de værste knubs 

V.h.  Håndværkeren
hvad med et bak camera og en stak puder

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Skrevet af Høvlebænk på 27 mar 2010 19:06
hvad med et bak camera og en stak puder

Det er tydeligvis weekend... så jeg kan også være med

Det er da nogle fantastiske muligheder I der kommer med
Men en endnu mere fantastisk mulighed er at erstatte bagkofangeren med en af jer to. Så kan I råbe op når der bakkes. Jo højere og mere febrilsk I råber, jo kortere er afstanden. Og når hun så ikke hører mere, så må man håbe, at jeres deller er store nok til at optage stødet

Nå, seriøst, en rigtig baksensor er vist det der holder længst... Så mine spørgsmål er fortsat ubesvarede.

Mvh Thomas
jeg har selv den der ikke kan ses http://www.parkingdynamics.co.uk/ - jeg er kommet til at montere den for tæt på jorden, men ellers virker den OK..

I princippet kan du købe den billigste på ebay - den virker. det er et spg om design på knupperne og om de skal sidde i kofangeren, limes udenpå, kan lakeres eller ej.. nogle følger der et lille display med også - husk at montere dette i bagruden, da det er der hun skal kigge når hun bakker..

/cs

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis