Siemens WT 46W570DN Tørretumbler

Hej...

Er sådan en Siemens Kondens tørretumbler værd at smide sine penge efter?

http://www.siemens-home.dk/produkter/vask-tør-og-strygejern/tørretumblere/WT46W570DN.html?source=browse

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Umidelbart lyder det til at være en ok maskine

Der er jo altid spørgsmålet om kondens kontra aftræks maskiner, men når du spørger som du gør, har du bestemt dig for den løsning.

Hvis du har mulighed for at få sat direkte til kloark, der hvor den skal stå, så skal du lige undersøge om den kan det uden at du skal til at skille maskinen,

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg har desværre hverken mulighed for afløb eller aftræks muligheder... desværre Jeg ved godt at aftrækstumblerne er bedre...

Men jeg har bare hørt at der er en verden til forskel på kondens tumblere.. jeg ved bare ikke hvad jeg skal kigge efter :/
Vi har købt den tilsvarende Bosch (det er samme maskine, men der er lidt forskel på betjeningspanelet) for en måneds tid siden, den fungerer fint, i modsætning til andre kondenstumblere bliver rummet ikke varmt, og der er ingen tegn på kondens på vinduet.

Hvis du bestemmer dig for denne bør du undersøge priser, vi købte hos Whiteaway, de tager 6.000, incl. levering for den, jeg kunne ikke finde den billigere, vi har handlet der flere gange og er meget tilfredse, men jeg kan se at Wupti nu er billigere.
Jeg henter den hos Fleggard... Jeg skal alligevel til grænsen og have "tanket" her i påsken så jeg laver en lille tur ud af det De vil have 4999 for den
OK, du sparer 260 kr, så det er ikke noget det kan betale sig at køre ekstra efter.
så idt jeg kan se, sparer jeg da 450kr i forhold til wupti... Det kan jeg præcis køre til grænsen for... og så har jeg øllerter med hjem
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis