Kabeltromle.... en af de helt store :-) Hvor ???

Hey er der nogen herinde der ved hvor man kan rende over sådan en kabeltromle af de helt store.. Sådan en trætromle på 2.5 meter i diameter eller lign..

Anyone?

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

48 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

du kan prøve at komme ind til elforsyndingen.
der kan de godt have nogle overskuds kabel tromler.
af den type i træ der leveres kraftkabel i.
men det er et forsøg væred. :-)

ja men du skal højest sandsynlig betale for den da de selv betaler pant for dem såvidt jeg husker
skal du bruge den til et bord eller hvad
det kan godt lade sig gøre selv at lave dem det er ikke så svært

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

ja jeg tænkte også de kostede pant, men det kunne være der var nogen der vidste hvor der stod en der var gået i stykker på den en skive eller lign.. grunden til jeg vil have den "ægte" vare er pga slidtagen og udseendet. De er vist desuden også lavet i lærk eller lign så de holder evigt..

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

tjaee så er der vel også dem der graver for TDC og elværkerne du kan spørge
de er jo dem der tit har med dem at gøre
men du kunne jo smide en forespørgelse hos NKT (nordisk kabel og tråd) du kan da
højest få nej

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Hey... prøv nkt Stenlillevej 26. Stenlille der bliver de gamle tromler kasseret. Der kan du godt være heldig at få en, de er ikke altid på lager men der går sjælden lang tid føre der kommer en.
Annonce
Ja, måske er det lærk, eller også er det giftigt, imprægneret træ lige som paller. Hvis det er til et havebord ville jeg nok tænke mig om 2-3 gange.
Hej M. andreasen
Hvordan gik det med at finde en kabeltromle?

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

det gik ikke.. fandt ikke nogen.. :-S

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Hvis du kommer forbi Tåstrup på djævleøen så har jeg flere størrelser til gratis afhentning også 2.5 meter i diameter
Uh det lyder godt men der er sq lidt langt derover.. Skal lige undersøge mulighederne.. har en fætter der kører lastbil derover engang imellem

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Der er yderligere 38 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis