Kabeltromle.... en af de helt store :-) Hvor ???

Hey er der nogen herinde der ved hvor man kan rende over sådan en kabeltromle af de helt store.. Sådan en trætromle på 2.5 meter i diameter eller lign..

Anyone?

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Hey er der nogen herinde der ved hvor man kan... Vis hele indlægget
48 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Gille.

Har du flere af den som er 2meter.?

Jeg har et drenge hold i gymnastik som skal springe over noget nyt, og det var nemlig her at denne kabeltrummel kom ind i billedet

Kontaktes gerne på mail
[email protected]

mvh.
Tobias Larsen

Hej Gille

Jeg er også meget interesseret i en enkelt tromle - har du stadig flere - og hvis ja, hvilke mål har du tilbage? Jeg har også skrevet dig en mail ellers må du gerne skrive retur her;-) Giver gerne en kasse øl el. fl. whisky;-)

Glæder mig til at høre fra dig;-)

Gurli
Hej

Jeg er meget interesseret i 4 stk. træ kabeltromler.

Kontakt mig venligst på 25347232 hvis du kan hjælpe.

Dusør gives! :-)

Mvh Christian

Christian

Var i påsken en tur på Djursland. På rute 16 syd for Assentoft er der en plads fuld af gamle store trækabeltromler (meget synligt fra rute 16).
Som jeg erindrer er det her (og hvis det ikke er rigtigt er det i hvert fald ikke længere ude end Fausing):



Men med dit postnummer er det næppe sagen.
Annonce
Hej Lars ON

DET er stærkt observeret!

Er MEGET imponeret over dit engagement.

Hvis det havde været inde for rækkevide for mig ville jeg komme forbi med kage og portvin til dig.

Du har vel ikke nogle observationer omkring stor-københavn eller sjælland?

Tak for hjælpen

Christian

Århh hvor ville jeg ønske at jeg boede nær Djursland!!!

Er der nogen der ved hvor man kan finde kabeltromler i mindre størrelser på Sjælland? - Helst midt/nord Sjælland....

Mange håbefulde hilsner,

Henry :o)
Hej Gille, har du stadig tromler?

Mvh. Thomas

Så prøver vi med et nyt spot at lager med mange store tomme kabeltromler. Denne gang i Ørslev nede nord for Vordingborg. Fik desværre ikke fat i firmanavnet da jeg kørte forbi.

Hej Gille.... Er det sandsynligt du stadig har nogle kapeltromler?? Står og skal bruge 4, til nogle borde? VH Karina
Der er yderligere 18 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis