Maling til kano

Hej
Har købt en glasfiberkano, som trænger til en gang maling. Jeg har ingen erfaring på området. Hvad vil i anbefale mig at male den med?


5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er der maling på i forvejen eller er sådan en i renfiber/ gelcoat... Hvis den er malet nu hvordan ser malingen så ud.. ?? Meget maling kan poleres op.. eller vil jeg anbefale du går til en bådforhandler og kigger på International bådmaling.. de har en en-komponent der er ganske flot og blank og holdbar. Hvis der er afskallet maling nu skal du også have grunder.

NÅr du kommer med flere info og måske billeder af dyret kan vi anbefale mere og hvordan..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg skal se at få taget fotos af den, men i mellemtiden kan jeg fortælle at den er malet i forvejen med flere lag ser det ud til. Der er nogen afskalning men ikke ind til glasfiberen ser det ud til.


LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
afskalling er fordi man har malet på et lag maling med polish på.. den skal renses ned med cleaner og så slibes med sandpapir og så skal den males

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg har gode er faring med alm. Flügger Alflex. Husk slibning og grunder. Tør bunden over med en terpentin klud efter slibning.
To conp. maling er selvfølgelig stærkere, men også dyr. Som andre skriver. løsmaling og polervoks skal fjernes først.
Jeg ville nu nok bruge det ekstra som rigtig bådmaling koster.. International laver en god enkomponent maling til fribord.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også