gokart styring

Hej!

Mig og en ven vil gerne lave en gokart, vi har alt vi har bare et kæmpe problem med at når vi drejer rattet hvordan vi så for hjulene til at dreje med. Det ville være fantastisk hvis nogen kunne hjælpe og forklare en meget nem måde at få det til at virke på.

M.v.h
Niklas D
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvorfor køver i ikke bare en der er samlet,a ltså en rigtig gokart, hvis det bare skal være en gammel "havelåge" kan du nok finde en komplet med styretøj bagaksel, bremser, dæk og fælge for måske 1000-2000kr og selv om det selvfølgelig ikk er den nyeste model stadig en del bedre end hvad i nok selv kan lave.
Hvad skal den for øvrigt bruges til
ja nu er detalså jeg spørger
er den bygget i træ eller snakker vi motoriseret cart

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

vi køber ikke en selv fordi vi vil ikke have den for at køre på, eller jo selvfølgelig vil vi det, det er bare mere det at lave den selv
duborg2.

hvis du kigger på pedalgocart og fladbane gocart
i styretøj sår er de meget simpelt bygget
(direkte styring).!
Annonce
Hvis du skal have bare nogenlunde køre egenskaber og i skal køre på f.eks en parkeringsplads/bane er der altså en del ting og tage højdefor når man laver styrtøjet. se f.eks denne side http://www.karting.co.uk/kandk/Tech/KartSetup.html den forklare lidt om hvad caster gør, og hvorfor det er vigtigt.

HVad har i tænkt jer af motor
af motor har vi tænkt os en pocketbike motor, 7.1 heste 49ccm.. som vi har!
den skal nok få jer godt op i fart mere end i umidelbart tror

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

ja, jeg er godt klar over den for os i fart, er ikke helt ny indenfor alt det motor fis.. Jeg manglede bare et lille hint omkring styring på den for hvordan og hvorledes jeg kunne få den til at dreje på en meget simpel måde. For både mig og min makker havde forstilt os at hjulene skulle side på en aksel (altså foran) men selvfølgelig skal de ikke det.. det er mere tohjulet vi laver og roder ved..
hvis jeg var et træ ville jeg bygge det ud af mine grene

pis på det

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis