hej alle sammen. jeg er ved at tegne en ny havelåge til vores kolonihave, men er blevet i tvivl

hvor jeg skal plaser skråstiveren. skal den gå fra neden i hængsel siden og skrådt op til toppen eller fra toppen og i hængsel siden og ned i modsatte hjørne.
på forhånd tak nicolai