skrå stiver på havelåge,

hej alle sammen. jeg er ved at tegne en ny havelåge til vores kolonihave, men er blevet i tvivl hvor jeg skal plaser skråstiveren. skal den gå fra neden i hængsel siden og skrådt op til toppen eller fra toppen og i hængsel siden og ned i modsatte hjørne.

på forhånd tak nicolai
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den skal fra nederste hængsel og op
det tænkte jeg nok tak skal du ha:o)
Lidt inspiration

http://www.lav-det-selv.dk/Gallerier/Visgalleri/xmid/137

Jeg bruger huskereglen: "Skrådt op" udtalt med en heftig københavnsk dialekt.
Så glemmer man det ikke igen...

Green

hehe ja nu glæmmer jeg det ikke
Men hvis man i stedet monterer et jernbånd, - måske for at stabilisere en gammel låge, - skal det monteres oppe fra hængslet og skråt ned, da jernbåndet optager træk men ikke tryk.
(Bare for at gøre forvirringen større.)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis