Sådan kan det også gøres!


Med venlig hilsen
ktm

 

http://www.youtube.com/watch?v=_-bS...r_embedded... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jep, med foråret kommer der altid mere gang i den....

Har faktisk gået hele dagen i dag og fuget vinduer og nydt solen, sidste gang jeg fugede vinduer havde jeg problemer med at holde sæbevandet til fugepindene frostfrit, så var en ren fornøjelse i dag og har det faktisk været hele ugen, vi har skiftet vinduer i 2 huse her i løbet af ugen, den ene har haft vinduerne stående siden Januar måned, så var lækkert også lige at få det klaret nu vejret var til det.

Har endda været i haven og slå græsset for første gang i år, dog ikke på gården i Slagelse da staldkatten pt. er udlejet til en anlægsgartner inde i nordsjælland, og orker ikke lige at slå godt 12000 m2 græs med alm. havetraktor, så ser frem til at få staldkatten hjem igen her mandag aften, så kan lærlingene lige finde ud af hvem der skal slå græsset på gården.
tænkte nok det hang sådan sammen, pga den dalende aktivitet her på sitet.

Jeg lurede også på om man skulle køre græsset over, for også at rode lidt op i det kedelige skimmel. Var endda ude og købe benzin til slåmaskine og Fordson Major, for at lave vej!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg har også fået en noget kedelig græsplæne pga. den lange vinter, så havde overvejet at gå den over med en plænelufter engang.

Men nu kommer der lidt vand et par dage, håber den kan kickstarte græsset lidt igen, og jeg ikke skal til at så alt for meget nyt græs.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis