"håndbremsen" sidder fast

Hele  februar og indtil i går har min trailer/ombygget campingvogn, stået med bremsen trukket(Ikke af mig! Men af nu  tidligere mandlig medarbejder). Og nu sidder den uhjælpelig fast.Jeg har prøvet at rokke frem og tilbage både med og uden bremsen trukket.
Skal jeg mon bare spænde for og ringe til Falck? Eller er der liiige et eller andet smart jeg kan gøre?
Mvh
Helle på Møn, hvor solen skinner

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Hele  februar og indtil i går har min trailer... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jo der gør for der er jo noget med en LDSer griller til sommer når vi ikke kom til bryllup
så der sørger Helle da for lækre pandekager til alle

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

tak for opskriften Helle
en god ide nu du har fået gang i hjulene er at få smurt
kabler med lidt olie og de mekaniske arme med olie og lidt fedt yderst(så er olie indkabslet lidt længere)
evt. få renset dine bremser du skulle jo gerne kunne bruge dem da den også virker som påløbsbremse
når du er ude at køre

Mvh
Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Tak til Helle.
Denne her vil jeg lige prøve i den nærmeste fremtid, måske der snart brækker noget andet ned hos dig ,så jeg kan få en ny opskrift på noget andet, Og tak.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis