Murstensfuger

Vores hus er hulmursisoleret, men de nye fuger er mere lyse end de andre, er der en smart måde at gøre dem mørkere på så de ligner de andre?? Hjælp

Intet er umuligt for vorherre og en ISENKRÆMMER!!!

Spark ikke på en der ligger ned, rejs ham op og giv ham et par stykker mere.......

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg hørte engang et råd, til hvordan man undgår det der.
Nemlig ved at tage lidt af det snask der normalt ligger i tagrenden og blander i mørtlen, så den bliver farvet "beskidt". Men jeg har aldrig prøvet det, så jeg ved ikke om det er en and

Men måske kan du male dine fuger, med snasket fra tagrenden. Det er jo nogle af de ting der er, der i, der har farvet de gamle fuger.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Slet ikke nogen der har nogle ideer

Intet er umuligt for vorherre og en ISENKRÆMMER!!!

Spark ikke på en der ligger ned, rejs ham op og giv ham et par stykker mere.......

Kun den med at male dem med snasket fra tagrenden.
Smør det på, og lad det sidde vask af, gentag til det ligner de gamle

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Ja på den måde ender hele muren da med at se ud som bunden af tagrenden inden man fjerner slammet...

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Skrevet af BOFH på 21 mar 2010 13:11
Ja på den måde ender hele muren da med at se ud som bunden af tagrenden inden man fjerner slammet...

/BOFH


Du kender måske en bedre måde.
Jeg ved godt at det mest brugte er at bare lade værre med at gøre noget, for om 5-10 år er de så beskidte at der Næsten ikke kan ses forskel. Det er jo noget bull sh.... for har du fået øje på det, kan du se det selv efter du er blevet blind

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også