www.lavprissmedejern.dk ????????

Hej står og skal til og investere i nogle smedejerns porte til min indkørsels. (har ikke den store viden om smedejern synes bare det ser godt ud )  Efter nogen søgen og tilbuds indhentning har jeg fundet denne side lavprissmedejern.dk .  Hvor jeg har fået et super tilbud. Men er der forskel på kvaliteten . tror det bliver lavet i udlandet . Nogen der har erfaring med dette firma   Er det nået der holde eller så det og gynger og flavre fordi det er lavet af for tynd matriale Evt nogen der kende anden sted  ???

Har fået et tilbud på 26000 leveret på min adr for 2 porte på 180 x 180   altså 3,60 lang og 180 på midten. med automatik og 2 låger på 180 på midten
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
På manden hjemmeside står der at alle hans låger og hegn er galvaniseret og pulverlakeret og med 10 års garanti for rust. Det er af den gode standard. Men jeg ville nu uanset køre forbi mandens forretning i Skanderborg og "se" med hænderne om svejsninger er pæne udført og om den generelle standard er god nok på hans produkter. Så kan du jo også selv se om porten flavre og gynger. Jeg skal også have sat et smedejernhegn op næste år engang. Så meld lige tilbage om hvilken leverandør du har brugt og om alt virkede tilfredsstillende.

M.v.h  Mads / Maskinarbejder

.....jeg ville aldrig bruge 26000,- uden at være helt sikker på hvad jeg får. Jeg selv bor i Broager nær Sønderborg og jeg ville gerne bruge en dag på at køre til Skanderborg.

M.v.h  Mads / Maskinarbejder

Ramme tykkelsen er 30x30 men på andre side jeg kikker er de 40 x 40 . Er 30x30 for spinkelt .?
Det er da vist et absolut minimum. 40x40 er et foretrække. Men prøv et sende ham michael simonsen en mail og spørg ham. Du kan jo selv bestemme design og dimensioner af porten. Det bliver nok ikke meget dyrer at bestille i 40x40 end 30x30. Men det er jo endnu et argument for at køre derover og "se" på varen.

M.v.h  Mads / Maskinarbejder

Annonce
Har prøvet det bliver 20% dyre hvis det skal være 40 x 40
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis