En god basis lav-det-selv bog!

Politikens store gør det selv gør det muligt for alle at give sig i lag med reparationer og istandsættelser derhjemme. Den er fyldt med gode råd og tips med udførlige trin for trin-beskrivelser af arbejdet. Bogen dækker det meste: fra gamle gulve til slidte lofter og fra el-installationer til dryppende vandhaner. Den er gennemillustreret med farvefotos og ca. 800 tegninger, og den henvender sig både til rutinerede gør det selv-folk og til begyndere uden særlig erfaring.

Jeg fandt den billigt her, så hvis du mangler en klasikker på hylden, så tag den her!

http://www.boghit.dk/details.aspx?id=9788756774123

Lad os håbe foråret snart kommer!

Simon

Gode ideer, til alt verdens ting, og bøger der er gode at have på "Gør-Det-Selv" hylden!

Simon

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ØH  hvad skal vi med en Bog, når vi har LDS. 
Skrevet af Håndværkeren på 18 mar 2010 17:29
ØH  hvad skal vi med en Bog, når vi har LDS. 

Så slipper vi for dine, nogen gange, meget lidt konstruktive indlæg

Og så er den jo nemmere at tage med i værkstedet en hele PC en..

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Jeg fik begge bøger (den store og den lille) da jeg købte hus. Men de står faktisk uberørte!!
Jeg bruger gerne nettet til at finde svar på LDS spørgsmål. Og taget i betragtning, at bogen delvist er oversat fra en amerikansk version, samt af folk der ikke har forstand på håndværket. love og regler, er den ikke meget bevendt. Specielt, hvis man vil gøre det rigtigt.


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Ved ikke lige om jeg har den der... Men har 6-7 stykker stående i værkstedet om lav det selv og håndværk, bruger dem aldrig...
"levende" råd herfra eller nettet, eller min store håndværkerfamilie er langt mere bevendt...

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
en bog om lds. eller gds. er god nok til de bassale reberationer i hjemmet.!
men der er en lille hage ved de børe. de kan ikke opdateres.

du kan da tage en flad computer. (bærbar). med ned til værkstedet.
i stedet for en bog.!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis