Mangler helstegt pattegris på fyn

Hej alle I gdsér.

Vi skal holde fest d. 7 august for ca 35 personer, og mangler en der kan levere en komplet menu med helstegt pattegris, evt kun gris og grillning af denne da vi ikke så gerne vil stå med det selv.

Mvh
Goldek

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej igen
Så har vi fundet en gris med grill.
Det blev slagter Broe fra Odense, en gris til 35 koster 2100 incl leje af grill, vi skal dog selv grille grisen, men det går nok.

Mvh
Goldek

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
det er skam på lager det hele inden vi skal igang med svinet

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Må lige orientere dig om at Øllene ikke skal drikkes, men hældes ud over grisen efterhånden som den bliver stegt.
Når vi skal have sådan noget griseri, plejer vi at tage en øl med svinet :-) plus det løse, mens vi forbereder os til festen...


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Jeg har da også hørt mere end en gang at den ene af værtsparret, er gået glip af selve festen. Da de er startet med at grille aftenen før festen, og under hele grillningen har skålet lidt for meget svinet

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis