plade til vaskemaskrine

hej

Nu er jeg igang med at lave lidt om i vores lejlighed
og vil nu gerne havde en plade over vores vaskemaskine og den til at tørre tøj  med
men hvad for nogle plader kan jeg bruge

og gerne en billige løsning.

håber på nogle gode råd

et ungt frisk par der ved at bygge lidt om i lejligheden

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ud fra den beskrivelse du giver her, kan hvad som helst bruges som plade over vaskemaskinen og "den til at tørre tøj med"

Lidt mere eksakthed og faktuelle data ville fremme muligheden for at få det du søger.

Mvh

"Lad falde hvad ikke kan stå"

okay ved man kan bruge en bordplade som man kan sætte op over maskiner så man kan ligge tøj sammen på bordet .

et ungt frisk par der ved at bygge lidt om i lejligheden

Nu LÆGGER man tøj sammen mig bekendt, men at det var det pladen skulle bruges til, nævnte du jo ikke noget om. Ej heller om vaskemaskinen og "den til at tørre tøj med" stod oven på hinanden samt en frygtelig masse andre ting.

Mvh

"Lad falde hvad ikke kan stå"

undskyld jeg ikke kan stave 100% rigtigt finder nogle andre der kan besvar mine svar så jeg kan finde en løsning

et ungt frisk par der ved at bygge lidt om i lejligheden

Du kan godt bruge en køkkenbordsplade over de maskiner - og du kan få den udskåret hos bl.a. Silvan efter mål.
En billigere løsning kan være en 22 mm spånplade, som du maler.
Skal det være helt billigt, er der jo hele tiden skriveborde til afhentning via DBA.
Sørg nu for, at give plads til at få serviceret maskinerne/afløb. (evt. få forlænget ledninger/slanger, så de kan komme ud/eller skær de fornødne huller til at en hånd kan komme til)
Om du så vælger at sætte ben under, eller kan skrue en liste/bræt ind i vægen til at holde den - ja der er mange muligheder.
(og når du har kigget på den i 14 dage er den simple lige så køn som den dyreste).
 
Sender så lige en retskrivningsordbog til Klampen - så han også fremover kan sidde med unyttige indblandinger i de reelle problemer.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Annonce
hej

Jeg har rykket vores skab ned som stod der og så har låge kan jeg godt bruge så jeg sige tak for dit gode råd

et ungt frisk par der ved at bygge lidt om i lejligheden

jamen fint nok - den burde bestemt også være ok - bare husk, at hvis en maskine eller et afløb stopper til så skal du kunne komme til maskinen (nogen gange undrer man sig jo over, hvor alle de strømper bliver af, som gør, at man ikke længere kan parre dem alle - jeg fandt engang nogle som var kommet uden på tromlen i vaskemaskinen og havde stoppet afløbet - uden jeg kunne gennemskue hvordan de var kommet derud - bare som koriosum)

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også