tændingsproblem/motorfejl på opel vectra

Hejsa

På min Opel vectra 2,2 direct m. automatgear fra 2004, har jeg for nogle måneder siden opdaget at en del af den nederste vikling på højre forfjeder er knækket af, det sker jo.
så her i weekenden, da jeg stod for at skulle ud at køre, opdagede jeg at forenden i begge sider stod meget lavt, støddæmperne stod helt i bund. fjederne i begge sider havde drejet sig selv ud at fjeder skålene. Jeg måtte have støddæmperne afmonteret i top og krængningsstablisator armene af for at få fjederne på plads igen. Jeg skifter begge fjedre i denne uge.
Så idag, da jeg kører på arbejde, kan bilen næsten ikke tage omdrejninger, og værkstedssymbolet lyser i bilen, det har den aldrig gjort i den tid jeg har haft den. Kan der være en sammenhæng?  er der noget der føler at forhjulsaffjædringen ikke er ok?

Jeg har ikke tænkt mig at skille bilen ad for at finde fejlen, men jeg vil køre hen til Opel og få lavet en fejludlæsning, men jeg kunne godt tænke mig at få min nysgerrighed stillet her.
Hejsa På min Opel vectra 2,2 direct m.... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
motorlampen lyser det kan væerpakningen mellen manifold og kaburatoe der er utæt

hvis motorlampen lyser kan det være pakningen mellen manifolden og kaburatoren der er brændt i stykker prøv at skifte den den koster fire fem kroner
motorlampen lyser det kan væerpakningen mellen manifold og kaburatoe der er utæt

hvis motorlampen lyser kan det være pakningen mellen manifolden og kaburatoren der er brændt i stykker prøv at skifte den den koster fire fem kroner
motorlampen lyser det kan væerpakningen mellen manifold og kaburatoe der er utæt

hvis motorlampen lyser kan det være pakningen mellen manifolden og kaburatoren der er brændt i stykker prøv at skifte den den koster fire fem kroner
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis