Søger en prædikestol - pulpit til Maxi 77

Jeg har prøvet at skrive på Maximalt.dk som jo er den uofficielle side for maxi folket.. Men det forum er så langsomt, for man skriver til admin som så manuelt, når han har tid, ligger ens mail. ind.. og når der svares så går det lige så langsomt.. Hvis der svares.

Jeg stillede samme spørgsmål i en ældre tråd, men fik kun ligegyldige kommentarer, så jeg prøver med en ny tråd.

En kranmand har ødelagt prædikestolen på vores Maxi 77 og eftersom der er bygget omk 4000 sådanne både er der måske en mulighed for at kunne købe en original. Men hvor. Jeg har haft fat i den danske Maxi forhandler, men han henviser til den tidligere forhandler som igen henviser til Maxiklubben som ikke svarer på mail.s.. så derfor:

Hvor kan man købe en prædikestol til en Maxi 77?

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Når nu der ikke er nogle der vil stå frem som forhandler, så er der nok ingen.

Find en smed/maskinforetning der er gode til rustfri, og få dem til at lave en ny. Jeg er ret sikker på at forsikringen god tager det. Ellers kan du bare bede dem om at henvise dig til en der kan

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

ja.. men jeg kunne godt tænke mig at det var en original.. hvis det hedder sådan til en båd.. Men ja løsningen er nok en "special fremstillet"

Svendborg

Det bliver en specielt fremstillet - fandt www.simatig.dk i Odense som kan lave den for ca. 5k
Jeg ved ikke hvordan det normalt foregår når man får en skade på en båd..
Jeg jeg skal selv tage den af båden og få den til Odense og nok også hente den igen..
Det koster så ca. 2 dage at lave gelcoaten på den.. blande den rigtige farve og sådan.

Der er mere om dette i denne tråd

Svendborg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis